Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



jaapie18
Berichten: 35
Lid geworden op: 26 jul 2011, 09:34
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#692

Bericht door jaapie18 »

mesa57 schreef:Wat mis je dan ?
Het ging me er meer als er nog dingen in ontwikkeling waren.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#693

Bericht door mesa57 »

Ik denk het wel. Maar ik ben nieuwsgierig wat je zoal graag zou willen zien ?

badsmurf
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2013, 17:05
Reputation: 0
Usenet: hetnet
Internet: kpn

SpotNet v2.0

#694

Bericht door badsmurf »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: KPN
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: NORTON
Met welk programma download je?: SPOTNET
Wanneer begon je probleem?: sinds installatie spotnet 2.0
Geef een beschrijving van je probleem: ik heb spotnet 1.8 verwijderd, 2.0 er op gezet, er verschijnt geen snelkoppeling naar het programma en hij zet niets in de map programma's neer, alleen mappen in appdata. maar ook daar kan ik nergens een icoontje vinden om spotnet te starten. als ik hem installeer opent hij keurig spotnet en werkt alles, maar als ik hem sluit kan ik nergens vinden hoe ik hem na de installatie weer open. Nergens een programma snelkoppeling zoals die bij de installatie van 1.8 automatisch op je bureaublad verscheen. HELP
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: spotnet 1.8 verwijderd, database en spotnet verwijderaar gedownload en gebruikt om pc spotnet vrij te maken. 2.0 geinstalleerd. systeem herstel gedaan diverse malen 2.0 er op en er af.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Muifke
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2015, 16:53
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#695

Bericht door Muifke »

Hallo,
ik gebruik Spotnet v2.0.0.172 en krijg de laatste tijd constant onderstaande foutmelding.

"UpdateComments: Mislukt om de database te lezen, deze wordt geblokkeerd door een lange database update."

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?

Alvast bedankt.....

Gompy
Berichten: 292
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
Reputation: 0
Leeftijd: 108

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#696

Bericht door Gompy »

Ja, even de tijd gunnen om alles te verwerken, ik heb het ook wel eens.
Gebeurd meestal bij het inladen van reactie's, lijkt het.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 13 jun 2016, 21:49] --

@ badsmurf,

Zoek de Spotnet.exe eens op, bij mij staat die in onderstaande map maar dat zal bij jou waarschijnlijk anders zijn omdat je met Vista werkt.

C:\Users\-\AppData\Local\Spotnet\app-2.0.0.172\Spotnet.exe

Maak een snelkoppeling vanaf die Spotnet.exe naar je bureaublad door te rechtsklikken en dan "Kopiëren naar Desktop of Buraublad" of zoiets.
Als je dan op dat icoontje klikt moet Spotnet 2.0.0.172 gewoon opstarten.

fan1970
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2016, 14:56
Reputation: 0
Usenet: xsnews
Internet: ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#697

Bericht door fan1970 »

ik gebruik nu versie v2 147 en sinds gisteren krijg ik tijdens opstarten melding this application is too old en dan stopt spotnet. Hoe kan ik dit oplossen? Kan ook niet via spotnet bericht sturen aan ontwikkelaars. Gebruik windows 10, isp ziggo. en xsnews als usenet.

wendy78
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2016, 21:06
Reputation: 0
Usenet: usenet
Internet: caiway

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#698

Bericht door wendy78 »

zojuist de nieuwe versie binnengehaald, in de hoop er nu weer iets mee te kunnen, want ik kon eigenlijk al maanden niet verder, maar helaas. Er komt niets binnen. Als ik op een willekeurige schrijver van een boek zoek, vind hij niets vanaf 137 dagen. Ik heb een abb van usenet.nl, heb caiway als provider, heb al van alles geprobeerd, maar niets werkt, wie kan me helpen?

Thanx!

Dibbes
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2011, 08:40
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#699

Bericht door Dibbes »

dragon1600 schreef:hallo, ik heb een probleem met spotnet 2, na installatie werkt het perfect, sluit ik hem 1x af krijg ik dit: : An internal exception occured (Adress: 0x1183706) Please, contact spotnet.report@gmail.com thank you!, na een paar keer spam klikken werkt tie 1x en dan weer hetzelfde probleem, heb spotnet 2 geuninstalled, via uninstaller, via removal tool en door zelf alles te deinstallen en verwijderen, na elke deinstall met ccleaner erover, maar na een herinstall precies hetzelfde probleem, wat kan ik doen om dit te fixen? :(
Heb zelfde probleem na een laatste update van windows 10: Windows 10 Pro preview Evaluatie exemplaar. Build 14366.rs1_release.1606-1700. Heb echter niet altijd hetzelfde (adress: 0x?????)

George
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 feb 2011, 15:15
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#700

Bericht door George »

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.172
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SunnyUsenet
Welke Internet Provider heb je?: Xs4all
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: F-secure
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: Gisteren

Geef een beschrijving van je probleem: Zonder aanleiding, zo lijkt het, krijg ik sinds gisteren de volgende melding:
"GetSpot: De type-Initialisatiefunctie voor spotnet.helpers.fileCachmanager heeft een uitzondering veroorzaakt."
Verbinding provider is wel goed, krijg nieuwe spots binnen, maar als ik op een spot klik, krijg ik dus genoemde melding. Instellingen nog eens doorlopen, maar zie geen rare dingen.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Gezocht op het forum, er is ooit wel een soortgelijke melding geweest, maar hier is geen oplossing uitgekomen.

Voorheen probeerde je een schone installatie, maar dat kan niet meer, omdat (als ik het goed begrijp) het nu een soort 'portable' versie is. Dus 1.0.0.172 opnieuw downloaden kan wel, maar of dat zin heeft.

Hopelijk kan iemand mij helpen bij dit vervelende probleem.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer