Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

XenoMorphlv426
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2011, 10:55
Reputation: 0
Usenet: Lightningusenet
Internet: Ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#681

Bericht door XenoMorphlv426 »

Gompy schreef:Ik heb die Spotnet.last.setup.release.exe nog in een cloud staan, als iemand er belang bij heeft wil ik wel een link geven waar die gedownload kan worden?
Als het kan graag :clap: (Respect)
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Gompy
Berichten: 292
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
Reputation: 0
Leeftijd: 108

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#682

Bericht door Gompy »

Ik weet niet of ik hier een link mag neerzetten XenoMorphlv426 maar ik stuur je wel een PB.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#683

Bericht door mesa57 »

Links naar copyirghted materiaal zijn verboden. Naar openlijk verkrijgbare software niet.

Gompy
Berichten: 292
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
Reputation: 0
Leeftijd: 108

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#684

Bericht door Gompy »

mesa57 schreef:Links naar copyirghted materiaal zijn verboden. Naar openlijk verkrijgbare software niet.
Is Spotnet 2.0.0.0.172 openlijk verkrijgbare software neem ik aan?
Dan is dit de link voor degene die er mee willen spelen of wat dan ook.
Mocht het niet zo zijn dan kan dit bericht zo verwijderd worden.
Suc6 er mee..

https://gompy.stackstorage.com/index.ph ... SOGI3J8ErQ

Richard1969
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2016, 06:20
Reputation: 0
Usenet: Sunny Usenet
Internet: Ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#685

Bericht door Richard1969 »

Als ik een zoekopdracht opsla als filter dan is na het opnieuw opstarten van spotnet het filter weer verwijderd.
Iemand enig idee?

Gompy
Berichten: 292
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
Reputation: 0
Leeftijd: 108

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#686

Bericht door Gompy »

In Spotnet 2 kun je omschakelen naar een tweede filterset door op de werkbalk "filters" op het rechtse icoontje te klikken, die met die twee labeltjes, staan ze daar niet bij?

Richard1969
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2016, 06:20
Reputation: 0
Usenet: Sunny Usenet
Internet: Ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#687

Bericht door Richard1969 »

Dank Gompy...... opgelost

Gompy
Berichten: 292
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
Reputation: 0
Leeftijd: 108

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#688

Bericht door Gompy »

Richard1969 schreef:Dank Gompy...... opgelost
:goed:
Je hebt binnen Spotnet 2, twee filtersets, die staan in C:\ProgramData\Spotnet\
Te weten:
"filters.advanced.nl.xml" en "filters.xml".
De inhoud van die twee kun je gelijk maken en/of bewerken met bijv. Kladblok (zonder automatische terugloop)
Als je er dan met 1 daarvan de mist in gaat met het toevoegen of bijmaken van filters dan kun je de inhoud van de ander weer gebruiken om alles weer te herstellen.

Ik zal hier onder een filterset toevoegen die ik gebruik, dan kun je die eens bekijken.
Je moet je eigen set dan eventjes hernoemen.
Omdat de extensie *.xml niet is toegestaan op dit forum als bijlage, heb ik de filter ingepakt in rar, jij moet hem dan weer uitpakken naar .xml als je hem gebruikt.
De images of pictogrammen zullen wel niet kloppen omdat die bij mij in een andere map staan, maar je kunt je dan een beeld vormen wat er allemaal mogelijk is denk ik.
De filters zijn onderverdeeld in " Categorieën" en "Sub-Categorieën", m.a.w. de Categorieën zijn weer uit te klappen.
Ik ben zelf ook sinds kort met deze versie aan het spelen en vind het allemaal wel leuk.
Ik ga ook geen mening geven welke versie beter of slechter is, alles heeft voor en nadelen, voor mij is het gewoon leuk om met die dingen te rommelen.
Suc6
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

ricodol74
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 apr 2016, 06:24
Reputation: 0
Usenet: Snel.nl
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Error on file downloading. Empty response from NzbGet on app

#689

Bericht door ricodol74 »

voorbeeld1.jpg
voorbeeld2 foutmelding.jpg
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v2.0.0.172
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SnelNL
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avira
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: 2dgn geleden toen ik bij een spot wat aanpassingen wilde maken door de link in de spot te openen in een externe browser, via menu "bewerken - instellingen"
Geef een beschrijving van je probleem: Omdat diegene de download niet beschikbaar stelt via de NZB downloadknop, maar via een link in de reacties eronder, wat voorheen wel altijd goed ging, de link opent zich in een tabbald binnen spotnet, en na even wachten kom je dan automatisch terecht bij downloads en haalt hij de spot binnen,
Echter wilde ik dit een keertje anders doen door de link extern te openen in een browser en zo binnen te halen, maar dit werkte niet en dus wilde ik de instelling weer terug zetten, door het vinkje bij "links openen in externe browser" weer uit te zetten.
Echter nu doet hij niet wat hij voorheen wel deed link intern openen en daarna automatisch downloaden.
nu krijg ik de binsearch pagina te zien intern en als ik dan de bewuste download wil binnen halen krijg ik de melding "Error on file downloading. Empty response from NzbGet on append. please check NzbGet logs: C:\ProgramData\Spotnet\Logs/nzbget.log to know the reason" echter dan geeft hij weer een andere fout melding dat hij dit niet op mijn pc kan vinden, als ik dan gewoon "C:\ProgramData\Spotnet\Logs" krijg ik wel een aantal logs tee zien, maar daar kom ik nou ook niet wijs uit
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: ik heb geprobeerd om te zien of ik ergens iets gez=wijzigd heb , maar zover ik weet enkel dat ene vinkje bij "links openen in externe browser" verder niets.

hierna heb ik spotnet nog eens opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

jaapie18
Berichten: 35
Lid geworden op: 26 jul 2011, 09:34
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#690

Bericht door jaapie18 »

Kunnen we binnenkort nog een update verwachten? We zitten nu al vrij lang op 2.0.0.172.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer