Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Onderwerp over de download GEXA V2.0.9 voor SpotNet

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
Downloads Robot
Downloads Bot
Downloads Bot
Berichten: 70
Lid geworden op: 21 mar 2011, 22:23
Reputation: 0

Onderwerp over de download GEXA V2.0.9 voor SpotNet

#1

Bericht door Downloads Robot »

Naam: GEXA voor SpotNet
Auteur: VPCF1
Omschrijving: ivm de gemelde problemen met V3.0, heb ik besloten om ook V2.0.9 terug te plaatsen. De problemen die gemeld zijn kan ik niet reproduceren (winXp en Win7) en kan deze daarom ook niet oplossen.

GEXA-SN is een add-on voor het wijzigen, toevoegen en sorteren van filters, Sender, Title en tag filters in SpotNet.
Het bestand “filters.xml” van SpotNet is geschreven volgens het XML-formaat (Extensible Markup Language) en bevat een data tag met een WHERE clausule.
Nu is niet iedereen bekend met het XML-formaat en zeker niet met het correct opbouwen van een WHERE clausule, die door de database geaccepteerd wordt.
GEXA-SN heeft een eenvoudige interface, die met enkele muisklikken wordt bediend.
Je hoeft je geen zorgen te maken over de XML-tags of de WHERE clausule. GEXA-SN neemt deze zorgen uit handen.
Stel je filters in, naar je eigen voorkeur en GEXA zorgt ervoor dat je filter werkt.

Deze versie is gelijk aan V3.00 maar zonder:
- aangepaste spot.htm
- Extra images
- Favorieten filter

Programma versie: 2.0.9
Extern: https://dl.dropboxusercontent.com/u/320 ... V2.0.9.rar
Het Spotnet Team is niet verantwoordelijk noch nodig om ondersteuning te geven voor deze addon. Door het installeren van deze addon, erkent u dat het Spotnet Team niet in staat is om ondersteuning te bieden.

Toon Download: downloads.php?view=detail&df_id=99
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Onderwerp over de download GEXA V2.0.9 voor SpotNet

#2

Bericht door Ypsos »

Download: GEXA_voor_SpotNet_V2.0.9.rar

Afbeelding
Wheaten schreef:Kies V2.0.9. V3 werkte niet soepel op meerdere systemen.

Gompy
Berichten: 292
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
Reputation: 0
Leeftijd: 108

Re: Onderwerp over de download GEXA V2.0.9 voor SpotNet

#3

Bericht door Gompy »

Hallo,

Sinds ik Spotnet 1.8.5.X weer her-ontdekt heb na lange tijd met Spotlite gewerkt te hebben (ook goed hoor!) ben ik weer een beetje met GEXA aan het spelen om filters aan te passen en alles een beetje te ordenen, leuk werk, alleen ik kom ergens niet uit want het is te lang geleden dat ik het gebruikt heb, maar vind het nog steeds een handig tooltje.

Hoe krijg ik spatie's tussen de diverse categorieën?
Ik heb bijvoorbeeld " Muziek" , en daaronder een aantal sub-categorieën zoals Jazz, Blues enz enz, en dan wil ik ruimte hebben, dus zeg maar een spatie tot de volgende categorie, bijvoorbeeld TV-serie, en dat krijg ik niet voor elkaar.
Wat doe ik niet goed of wat zie ik over het hoofd?

Groeten, Willem

-- [bericht automatisch samengevoegd - 13 jan 2016, 00:16] --

Ik geloof dat ik het niet bij het goeie onderwerp geplaatst heb, of wel?
Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 109

Re: Onderwerp over de download GEXA V2.0.9 voor SpotNet

#4

Bericht door Wheaten »

Dit ervoor zetten " - ". Dus:

Code: Selecteer alles

Muziek
 - Genre1
 - Genre2
Wil je ruimte tussen de verschillende hoofdcategorien, dan zal je een leeg icoontje moeten hebben en de filternaam spaties moeten geven.
Let wel op dat iedere lege regel een spatie meer moet hebben dan de vorige, aangezien iedere naam uniek moet zijn.

Gompy
Berichten: 292
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
Reputation: 0
Leeftijd: 108

Re: Onderwerp over de download GEXA V2.0.9 voor SpotNet

#5

Bericht door Gompy »

Bedankt Wheaten!

-- [bericht automatisch samengevoegd - 14 jan 2016, 08:55] --

Wheaten ik heb een vraag.
Ik gebruikte GEXA V2.0.9 i.c.m. Spotnet v1.8.5.4, maar nu is er een update geweest van Spotnet naar versie 1.8.5.5. en nu werkt GEXA niet meer, die loopt vast.
Wordt GEXA nog door ontwikkelt?
Versie V3 deed niks bij mij, die startte niet eens op. (Windows 7)
Groeten, Willem
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer