Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Onderwerp over de download Spotnet Improver

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

lieske449
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 feb 2011, 19:59
Reputation: 0
Usenet: XSNews
Internet: UPC

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#441

Bericht door lieske449 »

Hallo, heb spotnet 181 erop staan ben nu ineens mijn smiley's kwijt. Heb 2x spotnet improver uitgevoerd maar ze komen niet terug. Hoe kan dat? :(
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Krukas
Berichten: 119
Lid geworden op: 21 jul 2011, 06:17
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews/Astraweb
Internet: KPN

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#442

Bericht door Krukas »

lieske449 schreef:Hallo, heb spotnet 181 erop staan ben nu ineens mijn smiley's kwijt. Heb 2x spotnet improver uitgevoerd maar ze komen niet terug. Hoe kan dat? :(
Welke versie SI heb je geïnstalleerd?
Het beste kun je deze hebben Spotnet Improver (smileys, blacklist, whitelist, ...) gespot door Thisegss, him self op vrijdag (23:50)
Gebruikersavatar

lieske449
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 feb 2011, 19:59
Reputation: 0
Usenet: XSNews
Internet: UPC

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#443

Bericht door lieske449 »

Krukas schreef:
lieske449 schreef:Hallo, heb spotnet 181 erop staan ben nu ineens mijn smiley's kwijt. Heb 2x spotnet improver uitgevoerd maar ze komen niet terug. Hoe kan dat? :(
Welke versie SI heb je geïnstalleerd?
Het beste kun je deze hebben Spotnet Improver (smileys, blacklist, whitelist, ...) gespot door Thisegss, him self op vrijdag (23:50)
Sorry, had nog de oude erop staan. Heb nu de nieuwe en het werkt weer perfect. Bedankt voor het berichtje. (Respect)

TifKag
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 feb 2011, 13:34
Reputation: 0

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#444

Bericht door TifKag »

Krukas schreef:
TifKag schreef:Ik zie alleen na het invoeren van mijn ID, mijn naam niet highlighted bij de reacties .

Misschien weer iets veranderd in 1.81 ?????

Edit: net even 1.8 geinstalleerd, maar daar ook geen highlight meer van je ID bij de reacties
Je ID is hoofdletter gevoelig. Je eigen naam word in je reactie in groen weer gegeven.
Als ik me niet vergis is jouw ID: rgDomw
Klopt, maar toch word mijn eigen ID niet groen weergegeven :?:
Gebruikersavatar

Krukas
Berichten: 119
Lid geworden op: 21 jul 2011, 06:17
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews/Astraweb
Internet: KPN

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#445

Bericht door Krukas »

TifKag schreef:
Krukas schreef:Als ik me niet vergis is jouw ID: rgDomw
Klopt, maar toch word mijn eigen ID niet groen weergegeven :?:
Ziet je reactie veld wel zo uit als in de afbeelding?
Zoniet, dan denk ik dat je een oude versie van SI hebt. Zoek op Spotnet naar: Spotnet Improver (smileys, blacklist, whitelist, ...) gespot door Thisegss, him self op vrijdag (23:50)
Afbeelding

Darkling
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 mar 2011, 13:09
Reputation: 0
Usenet: EasyUsenet
Leeftijd: 50

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#446

Bericht door Darkling »

Hier idem. Mij naam blijft ook grijs.
Gebruikersavatar

Krukas
Berichten: 119
Lid geworden op: 21 jul 2011, 06:17
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews/Astraweb
Internet: KPN

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#447

Bericht door Krukas »

Darkling schreef:Hier idem. Mij naam blijft ook grijs.
Dan voor jou het zelfde antwoord:
Controleer of je je ID wel goed ingevuld hebt, hoofdletter gevoelig.
en kijk of je wel de laatste SI installer hebt.

Ik zie dat je een ander ID hebt, het was e3kgwA nu heb je verschillende o.a. 5PoLWw en GOUBcQ

Er staat een nieuwe versie van Spotnet Improver Local (SIL) op het punt te gereleased te worden*, Daarmee is het mogelijk meerdere eigen ID's in te voeren.

*) Die is al door Ps3udO gespot, zoek naar: SIL v1.7a
Laatst gewijzigd door Krukas op 09 dec 2011, 15:49, 2 keer totaal gewijzigd.

Darkling
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 mar 2011, 13:09
Reputation: 0
Usenet: EasyUsenet
Leeftijd: 50

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#448

Bericht door Darkling »

Ik heb maar 1 id en dat is inmiddels 6cxbug. :lol: Ik heb de laatste tijd iedere keer een verschillende id omdat mijn pc niet wilde. Hopelijk heb ik nu het euvel gevonden en blijft het deze. :)

Het id heb ik denk ik wel 40x gecontroleerd en kan er niet meer van maken. Ik wacht rustig jouw release af. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Tony_Almeida
Berichten: 62
Lid geworden op: 12 mar 2011, 03:06
Reputation: 0
Usenet: ItelligentWondernews
Internet: Ziggo

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#449

Bericht door Tony_Almeida »

Vraag me niet waarom maar na installatie van 1.8.1 werkte Improver niet meer. Ik heb toen de CustomHTML regel verwijderd en Improver opnieuw geïnstalleerd. Ik merkte dat de regel helaas niet was toegevoegd dus toen heb ik het er handmatig in gekopiëerd en since then all's good :D Er zat ergens ff een kink in de kabel denk ik :P

Ik had van tevoren even een kopie gemaakt van setings.xml en wat me opviel was dat de CustomHTML regel die ik via jouw 1.80 exe had geïnstalleerd voor Spotnet 1.80 de regel bevatte die verwees naar Javascriptje 2 i.p.v. 3. Die was toch bedoeld voor versie 1.7.6? Maar goed het werkte wel!

Just a FYI dit hoor :) Bedankt voor al het werk dat je er de laatste tijd weer in hebt gestoken!
Gebruikersavatar

Krukas
Berichten: 119
Lid geworden op: 21 jul 2011, 06:17
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews/Astraweb
Internet: KPN

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

#450

Bericht door Krukas »

Tony_Almeida schreef:Vraag me niet waarom maar na installatie van 1.8.1 werkte Improver niet meer. Ik heb toen de CustomHTML regel verwijderd en Improver opnieuw geïnstalleerd. Ik merkte dat de regel helaas niet was toegevoegd dus toen heb ik het er handmatig in gekopiëerd en since then all's good :D Er zat ergens ff een kink in de kabel denk ik :P

Ik had van tevoren even een kopie gemaakt van setings.xml en wat me opviel was dat de CustomHTML regel die ik via jouw 1.80 exe had geïnstalleerd voor Spotnet 1.80 de regel bevatte die verwees naar Javascriptje 2 i.p.v. 3. Die was toch bedoeld voor versie 1.7.6? Maar goed het werkte wel!

Just a FYI dit hoor :) Bedankt voor al het werk dat je er de laatste tijd weer in hebt gestoken!
Spotnet 1.8 en hoger werkt niet meer met het CustomHTML in het settings.xml bestand.
De verwijzing naar het Improver.js script staat nu in ..\Spotnet\Theme\spot.htm
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer