Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
Downloads Robot
Downloads Bot
Downloads Bot
Berichten: 70
Lid geworden op: 21 mar 2011, 22:23
Reputation: 0

Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#1

Bericht door Downloads Robot »

Naam: SpotDog
Auteur: LoneWolf
Omschrijving: SpotDog is mijn alternatief van FTD-Watchdog. Ik heb het geprogrammeerd omdat ik niet zonder een watchdog kan en deze voor Spotnet nog niet bestond... Ik gebruik het vooral voor de films die ik graag zou willen zien.

Met SpotDog kan je een Spotnet-filter aanpassen zodat deze op meerdere omschrijvingen zal filteren. Zo kan je met SpotDog een lijst met films aanmaken en in Spotnet in één oogopslag kan zien of jouw film al gespot is...

Afbeelding

Afbeelding

Laatste versie: SpotDog v0.9.7 (3-4-2011)

Beknopte handleiding & werking:
1. Maak in Spotnet een nieuw filter aan (Bv. Films met de optie retail en divx aangevinkt.) met "SD_" als voorvoegsel (Bv.: "SD_Film_Retail_Divx".).
2. Sluit Spotnet en start SpotDog. (Het maakt niet uit waar je SpotDog installeert.)
3. Filters aangemaakt in Spotnet met "SD_" als voorvoegsel worden automatisch in SpotDog gelist en kunnen worden gebruikt. Voeg hieraan de te filteren titels toe. (Gebruik van "&" (AND) is mogelijk. Bv. "Fading&Cries")
4. Start spotnet en klik op het filter "SD_*". De spots in spotnet zullen nu worden gefilterd aan de hand van de lijst met omschrijvingen die aan deze filter in SpotDog zijn toegevoegd.
5. Wanneer lijsten met dezelfde inhoud worden gebruikt (Bv. een lijst voor alle spots en een lijst voor alleen de nieuwe) kan de inhoud eenvoudig van één lijst naar een andere worden gekopieerd door "Copy mode" aan te vinken. Bij het selecteren van een andere lijst zal de huidige lijst worden onthouden en kan deze dmv "Save" aan de geselecteerde lijst worden gehangen.
6. Wanneer je "New spots only" aanvinkt zullen alleen de nieuw binnengekomen spots in Spotnet worden gefilterd.

Features:
- Icons toevoegen/verwijderen.
- Mogelijkheid om de naam van Spotnet filters te wijzigen. Hiermee kan o.a. Tag filters naar SpotDog filters worden gewijzigd.
- Indicatie mogelijkheid voor items die bovenaan het verlanglijstje staan.
- Indicatie voor het aangeven dat items gedownload zijn.
- Met de rechtermuisknop kan (indien het een film betreft) deze worden opgezocht worden op IMDB of Moviemeter.
- Zoekfilter voor de SpotDog lijst.
- Een aantal snelkoppelingen naar bekende sites om trailers te bekijken.
- Allways on top
- SpotDog XML Editor (Een simpele XML editor om o.a. filters.xml en SpotDog.xml te editen, onderdelen te kopiëren/verwijderen en eenvoudige de volgorde van filters aan te passen.)
- Backup & Restore
- Onthouden van windows positie/grootte en laatst gebruikte filter
- Wijzigingen onder de motorkap...

Ondersteuning, opmerkingen, suggesties, bugs, etc... :
viewtopic.php?f=36&t=2396
Versie: 0.9.7
Externe link: http://www.sendspace.com/file/hovncg

Het Spotnet Team is niet verantwoordelijk noch nodig om ondersteuning te geven voor deze addon. Door het installeren van deze addon, erkent u dat het Spotnet Team niet in staat is om ondersteuning te bieden.

Download overzicht pagina: downloads.php?view=detail&df_id=35
Laatst gewijzigd door Downloads Robot op 04 apr 2011, 09:58, 7 keer totaal gewijzigd.
Reden: De informatie is geüpdate
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

padrino
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 mar 2011, 23:36
Reputation: 0
Usenet: XSNews

Re: Ondersteuningsonderwerp voor -

#2

Bericht door padrino »

heel mooi ben er blij mee :D
Gebruikersavatar

LoneWolf
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 feb 2011, 21:03
Reputation: 0

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#3

Bericht door LoneWolf »

MOD bijgewerkt naar versie 0.9.7
Zie eerste post voor de download

jarsshit
Berichten: 35
Lid geworden op: 17 feb 2011, 15:22
Reputation: 0
Usenet: tweaknews
Internet: Ziggo
Leeftijd: 67

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#4

Bericht door jarsshit »

Nieuwe versie geïnstalleerd. Kreeg echter foutmeldingen bij sommige filters. Voorbeeld:
<Filter Name="SD_Computer_boekje" Image="\Images\video2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[(((Title LIKE '%computer totaal%') OR (Title LIKE '%computeridee%')))]]></Filter>
bleek te komen door de afwezigheid van Cat of scat waarde.
Is wel goed als volgt:
<Filter Name="SD_computerboek" Image="\Images\video2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[((cat=5) AND ((Title LIKE '%computer totaal%') OR (Title LIKE '%computeridee%')))]]></Filter>

Het prg wordt steeds mooier. Zoals nu de filtereditor is mooi.
Klasse programma
(Respect)
Gebruikersavatar

LoneWolf
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 feb 2011, 21:03
Reputation: 0

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#5

Bericht door LoneWolf »

jarsshit schreef:Nieuwe versie geïnstalleerd. Kreeg echter foutmeldingen bij sommige filters. Voorbeeld:
<Filter Name="SD_Computer_boekje" Image="\Images\video2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[(((Title LIKE '%computer totaal%') OR (Title LIKE '%computeridee%')))]]></Filter>
bleek te komen door de afwezigheid van Cat of scat waarde.
Is wel goed als volgt:
<Filter Name="SD_computerboek" Image="\Images\video2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[((cat=5) AND ((Title LIKE '%computer totaal%') OR (Title LIKE '%computeridee%')))]]></Filter>

Het prg wordt steeds mooier. Zoals nu de filtereditor is mooi.
Klasse programma
(Respect)
Bedankt...
ik probeer je fout te reproduceren, maar dat lukt me niet... Als ik precies dezelfde filter aanmaak vind ik geen enkel probleem.
Kan jij de fout reproduceren? Misschien dat je dan kan vertellen bij welke stap het dan misgaat?
Thx,

Lone...

jarsshit
Berichten: 35
Lid geworden op: 17 feb 2011, 15:22
Reputation: 0
Usenet: tweaknews
Internet: Ziggo
Leeftijd: 67

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#6

Bericht door jarsshit »

Lone,

Als ik het boven genoemde filter aanklik krijg ik een fout melding met inhoud:
System.ArgumentOutOfRangeException: Het opgegeven argument ligt buiten het bereik van geldige waarden.
Parameternaam: startIndex
bij System.String.Insert(Int32 startIndex, String value)
bij SpotDog.Form1.SplitSpotnetFilterToArray()
bij SpotDog.Form1.cmbSD_selectedIndexChanged()
bij SpotDog.Form1.cmbSpotDogFilters_SelectedIndexChanged(Object sender, EventArgs e)
bij System.Windows.Forms.ComboBox.OnSelectedIndexChanged(EventArgs e)
bij System.Windows.Forms.ComboBox.WmReflectCommand(Message& m)
bij System.Windows.Forms.ComboBox.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)
Het prg laat dan ook niet de gegevens van dat filter zien.
Als ik het prg afsluit en opnieuw opstart krijg ik gelijk de bovenstaande melding
Bij het tweede filter krijg ik geen melding.
Gebruikersavatar

LoneWolf
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 feb 2011, 21:03
Reputation: 0

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#7

Bericht door LoneWolf »

jarsshit schreef:Lone,

***
Het prg laat dan ook niet de gegevens van dat filter zien.
Als ik het prg afsluit en opnieuw opstart krijg ik gelijk de bovenstaande melding
Bij het tweede filter krijg ik geen melding.
Wat ik graag zou willen weten is waarom bij jou het eerste filter het stukje "(cat=5) AND " mist... als ik bij deze filter aanmaak, mis ik dat stukje namelijk niet.
Als jij deze filter nogmaals aanmaakt... mis je dan weer het stukje "(cat=5) AND "? In dat geval, zou je me dan stap voor stap kunnen aangeven hoe jij je filter in spotnet aanmaakt, en in SpotDog aanpast?
Ik kan namelijk het probleem alleen oplossen als ik het op mijn computer kan reproduceren.

Lone...

jarsshit
Berichten: 35
Lid geworden op: 17 feb 2011, 15:22
Reputation: 0
Usenet: tweaknews
Internet: Ziggo
Leeftijd: 67

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#8

Bericht door jarsshit »

LoneWolf schreef:
jarsshit schreef:Lone,

***
Het prg laat dan ook niet de gegevens van dat filter zien.
Als ik het prg afsluit en opnieuw opstart krijg ik gelijk de bovenstaande melding
Bij het tweede filter krijg ik geen melding.
Wat ik graag zou willen weten is waarom bij jou het eerste filter het stukje "(cat=5) AND " mist... als ik bij deze filter aanmaak, mis ik dat stukje namelijk niet.
Als jij deze filter nogmaals aanmaakt... mis je dan weer het stukje "(cat=5) AND "? In dat geval, zou je me dan stap voor stap kunnen aangeven hoe jij je filter in spotnet aanmaakt, en in SpotDog aanpast?
Ik kan namelijk het probleem alleen oplossen als ik het op mijn computer kan reproduceren.

Lone...
Het filter is destijds handmatig aangemaakt en werkte goed in Spotnet.
Daarna in Spotdog aangepast en het werkte.
Dus als je filter zonder Cat=5 kopieert in je filters.XML moet je ook de foutmelding krijgen.
Maar ik zou er niet te veel energie in steken. Moet de volgende keer gewoon jou werkwijze aanhouden.
- maak filter aan in Spotnet
- pas filter aan in Spotdog
Zo heb ik het werkend filter gemaakt. Heb ze allemaal opnieuw aangemaakt en alles werkt perfect.

LeechRob
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2011, 09:03
Reputation: 0
Usenet: 4UX
Internet: Ziggo

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#9

Bericht door LeechRob »

bij mij start Spotdog.exe helemaal niet eens. geen enkele versie??
Ik gebruik Windows 7 Ultimate SP1

LeechRob
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2011, 09:03
Reputation: 0
Usenet: 4UX
Internet: Ziggo

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#10

Bericht door LeechRob »

bij mij start Spotdog.exe helemaal niet. geen enkele versie??
Ook geen foutmelding, er gebeurd gewoon niets....
Ik gebruik Windows 7 Ultimate SP1
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer