Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

dascorp
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 feb 2011, 02:39
Reputation: 0

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#31

Bericht door dascorp »

he Magsel,
ze zagen het zelfde uit ,maar heb even de 1e string van SD_beeld van je overgenomen ,om te kijken of het toch een andere reactie zou geven ,hij gaf wel 4 hits aan(niet de goeie) ,toen heb ik zelf Terra nova erbij gevuld ,maar geen hits ,hoewel hij wel hits geeft zodra ik het handmatig invul en zoek !!
strange or ?

thnx iniedergeval !

-- [bericht automatisch samengevoegd - 09 okt 2011, 15:55] --

ik denk dat ik erachter ben waarom hij het niet doet...ik had BV Terra Nova onder beeld staan ,maar je moet een link naar series ook aanmaken anders ziet voorij Terra nova niet omdat het een serie is,vaag voor spotnet 1.7.6 had ik alles onder beeld staan en hij vond gewoon alles....iemand nog meer last hiervan gehad ?

-- [bericht automatisch samengevoegd - 09 okt 2011, 16:15] --

Alles werkt nu hoe het het hoort te werken,ik heb de oude SpotDog.xml verwijderd ,en alles opnieuw gedaan ,dus waarschijnlijk zat de fout in mijn oude SpotDog.xml van mijn vorige spotnet !!!

iedergeval bedankt voor de reactie !

greets

Dascorp !
Pain is temporary, pride is forever
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Magsel
Berichten: 80
Lid geworden op: 25 feb 2011, 12:39
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo 250 mbit
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 55

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#32

Bericht door Magsel »

Daar had ik zelf nog ff niet bij stil gestaan, maar dat komt idd omdat serie zijn eigen categorie heeft gekregen. Dit geldt ook voor erotiek en boeken.
Zie viewtopic.php?f=1&t=4217&p=36620#p36479
Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#33

Bericht door Thisegzz »

Maar hoe moet dat dan met SpotDog?
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
Gebruikersavatar

dascorp
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 feb 2011, 02:39
Reputation: 0

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#34

Bericht door dascorp »

maar ik denk als je de categorie beeld + serie bijmekaar doet ,dat tie dan ook wel doet ,zonder een aparte beeld en serie te maken,heb ik nog niet getest !

@Thisegzz

hoe bedoel je hoe moet dat met spotdog ?
Pain is temporary, pride is forever
Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#35

Bericht door Thisegzz »

Moet ik dan een aparte tag aanmaken voor series? Het zou beter zijn als series ook onder beeld zouden vallen (het is immers ook beeld).
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
Gebruikersavatar

dascorp
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 feb 2011, 02:39
Reputation: 0

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#36

Bericht door dascorp »

Thisegzz schreef:Moet ik dan een aparte tag aanmaken voor series? Het zou beter zijn als series ook onder beeld zouden vallen (het is immers ook beeld).

Dat dacht ik dus ook , wat je ,moet testen is gewoon de tag aanmaken met bv. SD_Beeld en daar gewoon de series bij aanvinken ,en dan even kijken of de series erbij worden gevonden,zoniet dan even SD_Series aanmaken erbij !
Pain is temporary, pride is forever
Gebruikersavatar

Magsel
Berichten: 80
Lid geworden op: 25 feb 2011, 12:39
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo 250 mbit
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 55

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#37

Bericht door Magsel »

Ik heb 'm.
Een combinatie tussen beeld en serie.
Gewijzigd is: cat IN (1,6).
Toegevoegd is subcat = 6xx.

Probeer onderstaand filter maar eens uit en check dan zelf met je eigen SD_beeld filter de subcat 1xx en 6xx. Het kan natuurlijk zo zijn dat je geen 1xx of 6xx nodig hebt of juist andere 1xx en 6xx gebruikt.
Volgens mij werkt het niet meer zodra je zelf subcat = dx (genres) gaat toevoegen, maar dat moeten jullie zelf ff testen.
Spoiler: show
<Filter Name="SD_Thisegzz" Image="\Images\video2.ico"><![CDATA[(cat IN (1,6) AND (((subcat=103) OR (subcat=110) OR (subcat=106) OR (subcat=107) OR (subcat=109) OR (subcat=104) OR (subcat=603) OR (subcat=610) OR (subcat=606) OR (subcat=609) OR (subcat=604) OR (subcat=607) OR (subcat=608)) AND ((subcats LIKE '%b2|%') OR (subcats LIKE '%b3|%') OR (subcats LIKE '%b4|%') OR (subcats LIKE '%b7|%') OR (subcats LIKE '%b6|%'))) AND ((Title LIKE '%horrible bosses%') OR (Title LIKE '%true legend%') OR (Title LIKE '%breaking bad%') OR (Title LIKE '%mildred pierce%') OR (Title LIKE '%terra nova%') OR (Title LIKE '%broke girls%')))]]></Filter>
Je kan 'm uiteraard ook de formaten (subcat 1xx en 6xx) vervangen voor genre d11 en dan krijg je 'm zo:
Je ziet dan uiteraard alleen de series.
Spoiler: show
<Filter Name="cat1,6 d11 like"><![CDATA[cat IN (1,6) AND subcats LIKE '%d11|%' AND ((Title LIKE '%breaking bad%') OR (Title LIKE '%mildred pierce%') OR (Title LIKE '%terra nova%') OR (Title LIKE '%broke%'))]]></Filter>
Noot:
Als je alleen cat=1 zou doen i.c.m. d11, dan krijg je alleen series te zien die voor 1.7.6. gespot zijn.
Als je alleen cat=6 zou doen i.c.m. d11, dan krijg je alleen series te zien die vanaf 1.7.6. gespot zijn.

Bedankt voor het meedenken jongens. Toppie :goed:

jemen
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:26
Reputation: 0

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#38

Bericht door jemen »

is er iemand die een niewe watchdog kan posten die werkt met spotnet 1.7.5 b.v.d
Gebruikersavatar

Magsel
Berichten: 80
Lid geworden op: 25 feb 2011, 12:39
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo 250 mbit
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 55

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#39

Bericht door Magsel »

Laatste versie is 097 te vinden op http://www.binaries4all.nl/spotdog/
Ik had hiervoor 0911 en die deed het ook met SN175.
Je zal alleen je bestaande SD_filters moeten vervangen.
Lees ff de berichten vanaf een week terug in dit topic en je weet het.

diemetdiesnor
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2011, 20:41
Reputation: 0

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#40

Bericht door diemetdiesnor »

Hoe krijg ik SpotDog wekend in SpotNet 1.8?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer