Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Magsel
Berichten: 80
Lid geworden op: 25 feb 2011, 12:39
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo 250 mbit
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 56

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#21

Bericht door Magsel »

Morge lui

Heeft iemand SpotDog al geprobeerd met versie 1.7.6. en weet of SpotDog het nog juist doet?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



jarsshit
Berichten: 35
Lid geworden op: 17 feb 2011, 15:22
Reputation: 0
Usenet: tweaknews
Internet: Ziggo
Leeftijd: 67

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#22

Bericht door jarsshit »

Heb Spotdog geprobeerd en iets uitgeprobeerd. Zag niets vreemd.
Gebruikersavatar

heula
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 feb 2011, 17:39
Reputation: 0

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#23

Bericht door heula »

Werkt niet 100% meer.

Ik heb op 2 pc's spotnet staan waarvan 1 met 1.76 en 1 met 1.74. Op de 1.74 versie versie krijg ik alle hits die ik in spotdog heb staan en bij 1.76 bijna niets meer.
Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#24

Bericht door Thisegzz »

Dat kan ik bevestigen. Ik heb inmiddels de cat = 1 weggehaald uit de filters.xml, maar dan werkt SpotDog niet meer en moet ik alles handmatig invoeren.

Graag een fix!
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
Gebruikersavatar

Magsel
Berichten: 80
Lid geworden op: 25 feb 2011, 12:39
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo 250 mbit
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 56

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#25

Bericht door Magsel »

Volgens mij werkt spotdog nog met 1.7.6.. Althans, ook ik zie niets vreemds.
Desondanks dat er bronnen en formaten verwijderd zijn, wil niet zeggen dat je die niet in filters.xml kan gebruiken.
@Thisegzz, waarom heb je cat=1 verwijderd? Dat is de cat voor beeld.
Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#26

Bericht door Thisegzz »

Heb je de database wel opnieuw opgehaald na het installeren van 1.7.6? Want volgens mij zijn er wijzigingen in de filters aangebracht.
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
Gebruikersavatar

Magsel
Berichten: 80
Lid geworden op: 25 feb 2011, 12:39
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo 250 mbit
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 56

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#27

Bericht door Magsel »

Nee, na de update van 174 naar 175 heb ik de database van 174 gebruikt en na de schone installatie (eerst deinstallatie van 175) van 176 heb ik de database van 175 gebruikt.
Ik ben bang als ik een nieuwe database begin ik al mijn favorieten kwijt ben.
Krijg je een nieuw filter.xml zodra je een nieuwe database ophaalt? Dat staat daar toch los van?
Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#28

Bericht door Thisegzz »

Dat staat daar inderdaad los van. Het enige wat er gebeurd is dat alle spots opnieuw worden opgehaald. Aan je instellingen verandert dus ook niets.
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
Gebruikersavatar

dascorp
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 feb 2011, 02:39
Reputation: 0

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#29

Bericht door dascorp »

hier werkt spotdog ook niet meer ,ziet heel soms 1 spot ,nieuwe database gecleaned en opgehaalt ,schone spotnet 1.7.6 geinstaleerd ,maar doet nog steeds niets !!
iemand nog een suggestie ?
Pain is temporary, pride is forever
Gebruikersavatar

Magsel
Berichten: 80
Lid geworden op: 25 feb 2011, 12:39
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo 250 mbit
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 56

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotDog

#30

Bericht door Magsel »

Vergelijk 'm eens met mijn filter:
Spoiler: show
<Filter Name="SD_beeld" Image="\Images\video2.ico"><![CDATA[(cat=1 AND (((subcat=103) OR (subcat=110) OR (subcat=106) OR (subcat=107) OR (subcat=109) OR (subcat=104)) AND ((subcats LIKE '%b2|%') OR (subcats LIKE '%b3|%') OR (subcats LIKE '%b4|%') OR (subcats LIKE '%b7|%') OR (subcats LIKE '%b6|%'))) AND ((Title LIKE '%2:37%') OR (Title LIKE '%A Kid in%') OR (Title LIKE '%zone of seperation%') OR (Title LIKE '%zos%') OR (Title LIKE '%zookeeper%' AND Title LIKE '%Disable%')))]]></Filter>
<Filter Name="SD_muziek" Image="\Images\audio2.ico"><![CDATA[(cat=2 AND ((subcat=200) AND ((subcats LIKE '%b0|%') OR (subcats LIKE '%b3|%') OR (subcats LIKE '%b2|%')) AND ((subcats LIKE '%c5|%') OR (subcats LIKE '%c6|%') OR (subcats LIKE '%c7|%'))) AND ((Title LIKE '%alanis%') OR (Title LIKE '%within temptation%')))]]></Filter>
<Filter Name="SD_spellen" Image="\Images\games2.ico"><![CDATA[(((subcat=302) OR (subcat=300) OR (subcat=307) OR (subcat=315)) AND ((Title LIKE '%cod%') OR (Title LIKE '%battlefield%') OR (Title LIKE '%call of duty%') OR (Title LIKE '%Splinter Cell%')))]]></Filter>
<Filter Name="SD_apps" Image="\Images\applications2.ico"><![CDATA[(((subcat=400) OR (subcat=407)) AND ((Title LIKE '%alcohol%') OR (Title LIKE '%diskeeper%') OR (Title LIKE '%yamicsoft%')))]]></Filter>
Na installatie van 1.7.6 heb ik nog zaken in spotdog verwijderd, aangepast en nieuw toegevoegd.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer