Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spots, comments, nzb's, afbeeldingen volledig ophalen

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
johan1982
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2016, 01:39
Reputation: 0
Usenet: extreme usenet
Internet: ziggo

Spots, comments, nzb's, afbeeldingen volledig ophalen

#1

Bericht door johan1982 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: SpotWeb
Wat is de versie van het spotX programma?: 20151109-1
Wat is je besturingssysteem?: Linux
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: extreme usenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: nzbget
Wanneer begon je probleem?: Downloaden volledige spots en nzb's, afbeeldingen, reports, comments
Geef een beschrijving van je probleem: Ik vraag me af of mensen ervaring hebben met het "alles ophalen" en weten hoe dit precies werkt en of dit bevalt?
Dus comments, volledige spots, nzb's en afbeeldingen van tevoren ophalen.
Ik ben nu al een tijdje bezig met downloaden (na veel gestoei om het goed werkend te krijgen), maar het valt me op dat de database amper groeit (staat na 1 dag op 600Mb), maar de cache-map van spotweb wel heel groot wordt (tientallen gigabyte), door de NZB's en images.

Ik vraag me af of deze NZB's en images op een later moment nog de database in gepompt moeten worden, en zo ja hoe? Of is er een verwijzing vanuit de database naar deze cache-bestanden; of hoe werkt dit precies?
Is check-cache.php of migrate-cache.php hiervoor bedoeld?

Alvast bedankt voor de info.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: aanpassen php.ini
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 13 feb 2016, 14:18] --

Zojuist nog eens de retrieve onderbroken NAS opnieuw gestart en retrieve opnieuw gestart.
Ik zie dat de map 'cache' van spotweb nog maar enkele honderden MB's is; de database is nog steeds niet zo groot, namelijk 900 MB.
De tabel spots is 255000 rijen en 99 MB, de tabel spotsfull 254000 rijen en 750 MB. Ik vraag me af of in spotsfull nu wel of niet de nzb's en afbeeldingen staan?
Iemand enig idee hoe ik dat kan checken? Het lijkt wel alsof de gedownloade nzb's en images verdwenen zijn, als ik kijk hoe groot de map 'cache' eerst was (enkele 10-tallen GB).
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spots, comments, nzb's, afbeeldingen volledig ophalen

#2

Bericht door mesa57 »

Het downloaden van volledige spots en comments is gruwelijk traag en ook niet aan te raden. De retrieve knalt er vaak uit door timeouts. Het ophalen van een volledige spot met comments gaat per spot ook snel genoeg.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer