Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Foutmelding 502

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Lowjoy
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2017, 09:30
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Tele2
Gender:

Foutmelding 502

#1

Bericht door Lowjoy »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.250
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Tele2
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: 28 dagen geleden, geen veranderingen voor het probleem ontstond.
Geef een beschrijving van je probleem: Foutmelding

Er zijn problemen met de usenet server. 502 news.tele2.nl NNRP Service Ready - Klantenservice@tele2.com (502 )
Systeemstatus is niet groen - Mogelijk zijn er problemen met het netwerk of de systeemconfiguratie.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet grondig verwijderd en geinstalleerd.
Contact met eweka
Contact met tele 2
Inloggegevens gecontroleerd
Forum doorzocht naar een vergelijkbaar probleem, 1 gevonden maar geen oplossing.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Afbeelding
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

jagp
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
Reputation: 1

Re: Foutmelding 502

#2

Bericht door jagp »

Je geeft aan dat je usenet provider Eweka is.
Waarom gebruik je dan de usenet server van Tele2 in spotnet?

Topicstarter
Lowjoy
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2017, 09:30
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Tele2
Gender:

Re: Foutmelding 502

#3

Bericht door Lowjoy »

Bij spotnet heb ik gewoon ingelogd met als server Eweka geen idee waarom hij die van Tele2 pakt.

SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Foutmelding 502

#4

Bericht door SynologyDude »

Blijkbaar gebruiker je toch ergens Tele2 of misschien ooit eens gewisseld tussen provider? Als je echt zeker weet dat de instellingen goed staan opnieuw installeren en op de nete manier verwijderen.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology

Topicstarter
Lowjoy
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2017, 09:30
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Tele2
Gender:

Re: Foutmelding 502

#5

Bericht door Lowjoy »

Zojuist opnieuw geinstalleerd echter geeft hij nu de melding 'Scannen naar updates fout : 502 news.tele2.nl NNRP ready - klantenservice@tele2.com (502)

tevens kan ik geen andere provider kiezen, deze knop lijkt wel uitgeschakeld.
Gebruikersavatar

jagp
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
Reputation: 1

Re: Foutmelding 502

#6

Bericht door jagp »

Verwijder spotnet eens met de spotnet removal tool.
Deze tool verwijdert alles van spotnet, zodat je een 100% schone installatie kunt uitvoeren.

Link: Spotnet removal tool v1.3

jack1
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jan 2012, 11:10
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo
Leeftijd: 57

Re: Foutmelding 502

#7

Bericht door jack1 »

size=115]Support Request Template[/size]

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: spotnet1902
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: ExtremeUsenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: nod32
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: 16-01-2019
Geef een beschrijving van je probleem: ik krijg deze mededeling,
Header server 502 Access Denied(Download Cap Hit) (502)
?????
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb spotnet met de tool verwijder de comp opnieuw opgestart
en spotnet opnieuw geinstalleert
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
 </Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Foutmelding 502

#8

Bericht door mesa57 »

Cap hit = je hebt je download limiet overschreden bij extreme usenet. Neem contact op met hun helpdesk.

jack1
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jan 2012, 11:10
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo
Leeftijd: 57

Re: Foutmelding 502

#9

Bericht door jack1 »

Bedankt voor deze uitleg.

ik heb inmiddels contact met ze gehad en ik heb een block.
volgen hun kom dat door dat ik een uploader zou zijn.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Foutmelding 502

#10

Bericht door mesa57 »

Dat klopt als je reacties upload.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer