Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Chek Reaport Allready Present, database is locked

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Jethea
Berichten: 94
Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
Reputation: 0
Internet: ziggo

Chek Reaport Allready Present, database is locked

#1

Bericht door Jethea »

Support Request Template

Geef een beschrijving van je probleem: Soms, niet altijd, als ik een post aanklik om te zien of ik het wil hebben, krijg ik een meldig "Check Reaport Allready Present Database is locked" dat is best lastig
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb nu spotnet een poos aangelaten en niets gedaan en nu geeft hij rechts boven aan. bijwerken spotter ID spot en is nu een hele boel getallen aan het laden en een balkje wordt langzaam groen.
Ik had een nieuwe schone download gedaan van spotnet 1.9.0.1, zou dat het probleem kunnen zijn en moet ik spotnet gewoon een poosje aanlaten en verder met rust laten misschien.... :roll:

-- [bericht automatisch samengevoegd - 25 nov 2016, 21:52] --

Het probleem is al opgelost hoor, ik denk dat het inderdaad het bijwerken van die Spot ID rechts boven in was, maar dat duurde wel erg lang hoor.
Ik ben blij na al het gedoe van gisteren met het niet kunnen plaatsen van reactie en foutmeldingen en vandaag met dit na een nieuwe download, dat alles het weer helemaal goed doet.
:thanks:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Chek Reaport Allready Present, database is locked

#2

Bericht door mesa57 »

Het kan inderdaad voorkomen dat je een 'database locked' krijgt bij het openen van een spot als het achtergrond proces om spotter-id op te halen nog draait. Dat zou echter niet mogen leiden tot problemen, als je de boodschap wegklikt, zou alles weer moeten werken. In een volgende release ga we een gedeelte van het bijwerken spotter-id verplaatsen naar de 'bijwerken' functie, dus niet meer op de achtergrond. Dat zou e.e.a. sneller moeten maken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer