Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

problemen met uploaden/posten

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
boebassie
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 aug 2015, 23:46
Reputation: 0

problemen met uploaden/posten

#1

Bericht door boebassie »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 119
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: nod32
Met welk programma download je?: grabit
Wanneer begon je probleem?: woensdag 23 november 2016
Geef een beschrijving van je probleem: ik heb problemen met het uploaden/posten ik gebruik camelsysteem powerpost en sinds gister krijg ik de fout melding : 441 posting failed. none of the groups to wich the article was posted are valid.E1 heeft iemand een idee wat dit inhoud en wat ik hier aan kan doen zodat het weer werkt.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: ik heb al geprobeerd om het programma opnieuw te instaleren en heb ook al mijn payserver gemaild die hebben mijn setings gereset maar zonder succes helaas.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Server Type="Headers" Server="news.sunnyusenet.com" Username="xxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="2" Buggy="true" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="xxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="xxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Laatst gewijzigd door boebassie op 25 nov 2016, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: problemen met uploaden/posten

#2

Bericht door SynologyDude »

Lijkt of je probeert te uploaden naar een groep die niet bestaat bij jou nieuwsserver

1 probeer is een andere groep.
2 schrijf je de groep wel voluit? alt.binaries.nl of a.b.nl?
3 probeer het is met ssl en zonder.
4 Post is een screenshot van je instellingen.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: problemen met uploaden/posten

#3

Bericht door mesa57 »

Momenteel zijn er problemen met posten bij Sunny en Tweaknews. Graag melden bij de helpdesk.

Topicstarter
boebassie
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 aug 2015, 23:46
Reputation: 0

Re: problemen met uploaden/posten

#4

Bericht door boebassie »

Ja ik heb al verschillende groepen geprobeerd en ik schrijf het voluit ik heb ook met en zonder ssl geprobeerd en dat mocht allemaal niet helpen en ik heb voor de 2de x gemailt naar sunny maar tot nu toe nog niks veranderd

PietVerdriet
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 nov 2016, 21:54
Reputation: 0
Usenet: Usenet Pro
Internet: OnsBrabantNet

Re: problemen met uploaden/posten

#5

Bericht door PietVerdriet »

Ik had dezelfde problemen; ik kon NIET uploaden, en geen reacties plaatsen in Spotnet 1.8.6.3
Lang verhaal kort; na wat ervaringen op deze site te hebben samengevat, ben ik van Spotnet v1.8.6.3 (ook wel het HARPERNET genaamd) naar v 1.9.0.1 gegaan van Spotnet en daarna in mijn Camelsystem Powerpost enkele NIEUWE alt.binarie.xxxx namen toegevoegd en onder die namen geupload. Wat blijkt? Uploaden lukt weer..... pffffff.... echter als ik een reactie plaats in Spotnet v 1.9.0.1 krijg ik GEEN foutmelding maar de reactie is NIET zichtbaar. Iemand die weet hoe ik dat oplos???

-- [bericht automatisch samengevoegd - 25 nov 2016, 11:13] --

Het belangrijkste wellicht nog vergeten te vermelden, ik ben van Sunny Usenet & Usenet Pro naar Eweka.nl overgestapt HER 7 DAGEN PROEFABONNEMENT VOOR € 7,50!!!
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: problemen met uploaden/posten

#6

Bericht door mesa57 »

@Pietverdriet : ik weet niet wat je gedaan hebt, en daar wil ik het ook niet over hebben. Maar je ID staat op de blacklist.

Topicstarter
boebassie
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 aug 2015, 23:46
Reputation: 0

Re: problemen met uploaden/posten

#7

Bericht door boebassie »

hier is het probleem opgelost gemaild met Sunny die hebben alles gereset en ze hadden enkele problemen die zijn opgelost dus niks zelf veranderd en het werkt weer. bedankt allemaal voor het mee denken.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: problemen met uploaden/posten

#8

Bericht door mesa57 »

Mooi. Bij tweaknews is het probleem ook opgelost.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer