Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Kan geen spots/reacties toevoegen

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

PietVerdriet
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 nov 2016, 21:54
Reputation: 0
Usenet: Usenet Pro
Internet: OnsBrabantNet

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

#11

Bericht door PietVerdriet »

Bij mij exact dezelfde problemen; kan niet meer posten / reactie platsen in Spotnet 1.8.6.3 echter met USP Usenet.Pro.
Het begint een olievlek te worden, maar ondertussen kan ik al ruim 2 dagen niets posten en reactie plaatsen. Tevens kan ik niet uploaden m.b.v. Camelsystem Powerpost.
Zie melding op: https://gyazo.com/8c77cc9813f79cc376fb6b8abe6a365e
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Jethea
Berichten: 94
Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

#12

Bericht door Jethea »

Ik heb het zelfde probleem en soms krijg ik ook de boodschap dat spotnet wordt afgesloten omdat er een ernstige fout is ontstaan. Ik kan ook nergens een reactie plaatsen en ik gebruik Sunnyusenet (Respect) (Respect)
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

#13

Bericht door mesa57 »

Heb je mijn bericht hierboven gelezen ?

Jethea
Berichten: 94
Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

#14

Bericht door Jethea »

Ik heb je bericht gelezen Mesa57 en heb eerst dat openen met administrator geprobeerd maar dan krijg ik die 441 melding en kan nog steeds geen reaktie plaatsen.
Toen opnieuw gedownload, maar krijg gewoon het zelfde, toen heb ik geprobeerd om true om te zetten in de de settings bij automatisch update, maar dat wil dus niet. Ik kan daar niets veranderen.
Ik heb ook geprobeerd om de vorige versie te downloaden, maar ook daar de zelfde problemen en niets kunnen veranderen van true in false, sterker nog, alles flikkerde daar zo erg aan en uit dat ik de settings niet eens meer kon aanklikken daar in mijn program files.
Dus nu ben ik de 1.9.0.1 er weer aan het opzetten, wat ik verder moet doen weet ik ook niet meer.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

#15

Bericht door mesa57 »

De 441 error wordt door je provider veroorzaakt. De eerste fout kreeg je omdat spotnet die fout wilde loggen in de eventlog en dat niet mocht.
Gaarne voor de 441 error kontakt opnemen met je USP (sunny of tweaknews).
Het is toeval dat bij deze providers de 441 fout net bij de release van spotnet 1.9.0.1 optreedt.

Jethea
Berichten: 94
Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

#16

Bericht door Jethea »

Mesa57, ik heb nadat de download helemaal klaar was naar 1.9.0.1 in Programma, spotnet, settings.xml doormiddel van het kladblok, de regel Autoupdat true kunnen veranderen in autoupdate false autoupdate en inderdaad het is helemaal weer goed.
Ik kan gewoon weer bedankjes plaatsen, maar kan ik dat False wel gewoon laten staan bij autoupdate in de settings, of moet ik false later weer terug veranderen in true????
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

#17

Bericht door mesa57 »

Dat mag je zelf weten. Even op bijwerken klikken kan ook.

Jethea
Berichten: 94
Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

#18

Bericht door Jethea »

Ik heb te snel geroepen, bij het afsluiten van spotnet als ik iets heb opgehaald krijg ik nu te zien dat er een ernstige fout is opgetreden.....
Dat is wel gek, als ik niets ophaal krijg ik die melding niet.
Wat ook raar is dat ik van windows in het begin al een waarschuwing kreeg bij he downloaden van spot net 1.9.0.1, er stond toen een boodschap van windows beveiliging, dat windows spotnet niet vertrouwde, maar dat heb ik toen genegeerd. Ik gebruik windows 10
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

#19

Bericht door mesa57 »

Zonder foutboodschap is het moeilijk te zegen wat er misgaat. Spotnet 1.9.0.1 is getest onder windows 10.

stefano
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2016, 18:31
Reputation: 0
Usenet: sunny
Internet: ziggo

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

#20

Bericht door stefano »

mesa57 schreef:Momenteel hebben Sunny en Tweaknews last van hetzelfde 441 probleem.
Dat ligt niet aan jou of spotnet, maar aan de USP.
Als je spotnet 1.9.0.1 gebruikt kun je het aantal headers wat hij per keer ophaalt verminderen in de instellingen.
Sunny heeft het alsnog een keer nagekeken. Nu werkt alles weer uitstekend.
Bedankt voor de hulp.
(Respect) (Respect)

-- [bericht automatisch samengevoegd - 25 nov 2016, 13:30] --

Sunny heeft het alsnog een keer nagekeken. Nu werkt alles weer uitstekend.
Bedankt voor de hulp.
(Respect) (Respect)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer