Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Raar bestand na het downloaden van films

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Marinier
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 feb 2014, 18:55
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: UPC

Raar bestand na het downloaden van films

#1

Bericht door Marinier »

The Support Request Template Generator couldn’t load the answers. Make sure that you’ve correctly started the tool.
Krijg sinds 2 dagen na het installeren van spotnet 2.0 niet meer 2 mappen binnen, was voorheen bij het gebruik van spotnet 1.8 een video ts map en een audio ts map, nu is het een bestand met het vlc icoontje. Hier kan i niets mee.
Wie kan mij helpen?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: Raar bestand na het downloaden van films

#2

Bericht door EindBaas »

Als je met de rechtermuisknop en dan eigenschappen op dat bestand klik zie je die extensie. dus .mkv .mp4 of .iso o.i.d.
Kun je eens vertellen wat er daar staat.

Topicstarter
Marinier
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 feb 2014, 18:55
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: UPC

Re: Raar bestand na het downloaden van films

#3

Bericht door Marinier »

Daar staat: VLC Media file (.mkv) (.mkv)

-- [bericht automatisch samengevoegd - 25 okt 2016, 14:49] --

Daar staat ook onder openen met VLC player, moet ik dat wijzigen?? Waardoor moet ik het dan laten openen??
Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: Raar bestand na het downloaden van films

#4

Bericht door EindBaas »

Marinier schreef:Daar staat: VLC Media file (.mkv) (.mkv)

-- [bericht automatisch samengevoegd - 25 okt 2016, 14:49] --

Daar staat ook onder openen met VLC player, moet ik dat wijzigen?? Waardoor moet ik het dan laten openen??
Een .mkv is een videobestand wat door VLC gewoon geopend moet kunnen worden. Probeer anders eens een andere media player zoals K-Lite mega codec (Classic media player)

Topicstarter
Marinier
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 feb 2014, 18:55
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: UPC

Re: Raar bestand na het downloaden van films

#5

Bericht door Marinier »

Ja dat weet ik, dat is het probleem ook niet.
Wanneer ik nu een dvd download krijg ik de video ts en audio ts map niet, die kreeg ik voorheen toen ik nog spotnet 1.8 gebruikte wel. Nu krijg ik allebei de mappen niet meer, maar staat er een icoontje van de vlc payer met daarachter de naam van de film.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer