Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.6.3 Wat is je besturingssysteem?: Windows 10 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: VoordeligUseNet Welke Internet Provider heb je?: Ziggo Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Bitdefender AV 2016 Met welk programma download je?: Spotnet Wanneer begon je probleem?: Een maand geleden startte Spotnet niet meer op. Tot op dat moment werkte Spotnet 1863 probleemloos. Ik heb zo goed als kwaad geprobeerd Spotnet te desinstalleren (weet niet of het helemaal schoon is geworden). Ook het Spotnet mapje in AppData verwijderd. Geef een beschrijving van je probleem: Nu probeer ik Spotnet 1863 te herinstalleren. Dat lijkt goed te gaan (map aanwijzen, etc.) tot het moment van de feitelijke installatie. Dan houdt het op. Geeft nog wel aan dat de installatie enige minuten kan duren, maar er gebeurt verder niets. Ook 'Annuleren' geeft geen reactie en alleen via Taakbeheer te beeindigen. Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ook nog geprobeerd om V2 te installeren maar daar krijg je na het dubbelklikken op de .exe file alleen even een ronddraaiend bolletje te zien en dan houdt het op. Schone installatie: Ja XML bestand.:
Heb Bitdefender uitgeschakeld, het remove tooltje geinstalleerd en uitgevoerd. Daarna kon ik Spotnet 1863 helemaal installeren. Echter bij het bijwerken van de nieuwe reacties schiet Spotnet in een loop; na bijna 1 miljoen reacties te hebben verwerkt komt er heel kort een melding dat de database wordt gesloten maar direct daarna begint het weer opnieuw dezelfde reacties te laden en blijft zo maar doorgaan....Niet te stoppen anders dan via Windows Taakbeheer. Heeft iemand een tip?
Die loop is er omdat er gemiddeld 12.000.000 reacties bij de gemiddelde provider staan en spotnet, om out of memory problemen te voorkomen, deze binnenhaalt in brokken van 1.000.000 reacties.
Bedankt Mesa57! Betekent dat ik het gewoon door moet laten laden en niet moet afbreken? Na ca. 12 keer de 'brokken' te hebben binnengehaald zou het klaar moeten zijn?
Bedankt Mesa57! Het is inderdaad gelukt. Overigens heb ik Bitdefender Support gecontacteerd en na toezending van de log hebben ze mij meegedeeld dat het probleem zou zijn opgelost. Inderdaad, Bitdefender is geheel ingeschakeld en alles werkt weer perfect.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.