Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Juiste tekst servers.xml

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
BJMooij
Berichten: 27
Lid geworden op: 30 nov 2011, 22:36
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Juiste tekst servers.xml

#1

Bericht door BJMooij »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.6.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik heb de tekst in servers.xml gewijzigd omdat ik telkens een melding kreeg dat ik het maximaal aantal verbindingen had bereikt. Na het wijzigen van de tekst kon ik Spotnet niet meer gebruiken.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb de tekst in servers.xml gewijzigd omdat ik telkens een melding kreeg dat ik het maximaal aantal verbindingen had bereikt. Na het wijzigen van de tekst kon ik Spotnet niet meer gebruiken.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Gezocht op het forum, maar geen oplossing gevonden.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
  <Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

De vraag is dus wat de juiste indeling is van de tekst in servers.xml, bij voorbaat dank!
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: Juiste tekst servers.xml

#2

Bericht door EindBaas »

Dit moet hem zijn:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="4" />
<Server Type="Downloads" Server="news.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="4" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="4" />
</Spotnet>
Totaal 5 regels

Topicstarter
BJMooij
Berichten: 27
Lid geworden op: 30 nov 2011, 22:36
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Re: Juiste tekst servers.xml

#3

Bericht door BJMooij »

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn username en password toegevoegd, maar hij werkt nog niet. Ik krijg de melding: Kan servers.xml niet laden!
Gebruikersavatar

jagp
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
Reputation: 1

Re: Juiste tekst servers.xml

#4

Bericht door jagp »

Hernoem het bestand servers.xml naar bijvoorbeeld servers.xml.oud
Start vervolgens spotnet 1.8.6.3
Je krijgt nu het scherm "Selecteer een provider".
Selecteer bij Provider: Eweka of nog beter Eweka (SSL).
Pas eventueel het aantal verbindingen aan en vul de rest van de gegevens in.
Klik op Verbinden.

Edap
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2023, 20:56
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo

Re: Juiste tekst servers.xml

#5

Bericht door Edap »

8 jaar later, loop ik tegen hetzelfde probleem aan op mijn Desktop. Op mijn laptop liep alles okay, maar daar heb ik ook alle priv's, op mijn Desktop (bewust) niet. Portable installatie in Program folders gaf problemen met openen/vinden van bestanden die in ProgramData staan. Bestanden kopieren naar andere folders gaf steeds weer andere fout meldingen.

Spotnet verwijderd, ook de Spotnet folder in ProgramData en Spotnet opnieuw geïnstalleerd in C:\Spotnet.
Loopt nu als een trein!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer