Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
welke usenet provider heb ik
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09 okt 2016, 19:27
- Reputation: 0
- Internet: ziggo
welke usenet provider heb ik
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: weet ik niet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset
Met welk programma download je?: sptnet / grabit
Wanneer begon je probleem?: vandaag
Geef een beschrijving van je probleem: na mijn pc vast was gelopen heb ik opnieuw windows geinstalleerd , nu wil ik echter spotnet activeren maar kan nergens achterhalen welke usenet provider ik nou heb .
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: bankafschriften nagekeken maar niks terug gevonden , mails nagekeken , ook niks
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: weet ik niet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset
Met welk programma download je?: sptnet / grabit
Wanneer begon je probleem?: vandaag
Geef een beschrijving van je probleem: na mijn pc vast was gelopen heb ik opnieuw windows geinstalleerd , nu wil ik echter spotnet activeren maar kan nergens achterhalen welke usenet provider ik nou heb .
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: bankafschriften nagekeken maar niks terug gevonden , mails nagekeken , ook niks
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.