Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Wie kan me hier mee helpen?

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
DamnBosje
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2016, 12:25
Reputation: 0
Usenet: 5EuroUsenet
Internet: Ziggo

Wie kan me hier mee helpen?

#1

Bericht door DamnBosje »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.6.3 en 2.0.0.210
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: 5EuroUsenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: alt.Binz
Wanneer begon je probleem?: gisteren.
Ik heb alleen mijn pc opnieuw gestart
Geef een beschrijving van je probleem: Een pop up met de tekst
Scannen naar updates fout.: The connection was aborted by the .NET framework or underlying socket provider. (925)
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Usenet provider gebeld, maar die laat niets van zich horen.
Beide versies 1.8.6.3 en 2.0
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="reader.5eurousenet.com" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" Buggy="true" />
  <Server Type="Downloads" Server="reader.5eurousenet.com" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="reader.5eurousenet.com" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
DamnBosje
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2016, 12:25
Reputation: 0
Usenet: 5EuroUsenet
Internet: Ziggo

Re: Wie kan me hier mee helpen?

#2

Bericht door DamnBosje »

Helemaal niemand met een oplossing?
Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: Wie kan me hier mee helpen?

#3

Bericht door EindBaas »

Heb je al een andere usenet provider geprobeerd ? Probeer daarnaast .NET framework eens te herinstalleren op je PC.

Topicstarter
DamnBosje
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2016, 12:25
Reputation: 0
Usenet: 5EuroUsenet
Internet: Ziggo

Re: Wie kan me hier mee helpen?

#4

Bericht door DamnBosje »

Ja nu ik weer met Eweka werk is het weer in orde.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer