Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Beschrijvingen aanpassen

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Cavy
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 aug 2016, 12:52
Reputation: 0
Usenet: Extreme Usenet
Internet: KPN

Beschrijvingen aanpassen

#1

Bericht door Cavy »

Is er, of komt er een mogelijkheid om de beschrijving die je geeft van een Spot, aan te passen in SpotNet? Ik zou dat wel handig vinden. Ik wil nog wel eens wat willen verbeteren/aanpassen/vergeten in de beschrijving. Het zou mijn inziens dan alleen mogelijk moeten zijn voor diegene die de Spot aanmeld.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

jagp
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
Reputation: 1

Re: Beschrijvingen aanpassen

#2

Bericht door jagp »

Dat is al mogelijk met spotnet 1.8.6.3

Deze functie heeft wel een groot nadeel. Gebruikers van oude spotnet versies of spotlite zien deze spot dan meerdere keren (originele versie en gewijzigde versies). Mogelijk krijg je dan van deze gebruikers negatieve reacties.

Topicstarter
Cavy
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 aug 2016, 12:52
Reputation: 0
Usenet: Extreme Usenet
Internet: KPN

Re: Beschrijvingen aanpassen

#3

Bericht door Cavy »

Dan is de vraag: hoe doe ik dat dan?
Gebruikersavatar

jagp
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
Reputation: 1

Re: Beschrijvingen aanpassen

#4

Bericht door jagp »

Spotnet 1.8.6.3 heeft een uitgebreide helpfunctie.

Meer informatie kun je hier vinden:
Spotnet 1.8.6.3 >> Menu Help >> Help ... >> Spots >> Spot Toevoegen >> Spot bewerken (vanaf Spotnet v1.8.5.8 en hoger)

Topicstarter
Cavy
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 aug 2016, 12:52
Reputation: 0
Usenet: Extreme Usenet
Internet: KPN

Re: Beschrijvingen aanpassen

#5

Bericht door Cavy »

Ik gebruik Spotnet 2.0.0.210. Onder "Help" staat alleen "Release Notes", "Stuur bericht aan ontwikkelaars" en "Over".
Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Topics answered: 4
Reputation: 25

Re: Beschrijvingen aanpassen

#6

Bericht door Harper »

Spotnet Classic 1.8.6.3 staat los van Spotnet v2 en is net zo nieuw. Het versienummer zegt dus helemaal niets.

Ik vind Spotnet Classic 1.8.6.3 sneller, stabieler en heeft meer functies dan spotnet v2 (die gemaakt is door een onbekende ontwikkelaar).
Je kan de 1.8.6.3 ook als portable "installeren" om hem eens uit te proberen
Er zit inderdaad zoals jagp al opmerkte een uitgebreide helpfunctie bij en de maker geeft altijd uitgebreide ondersteuning hier op het forum.
Spotnet Classic 1.9.0.8 traag met opstarten?
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!

http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml

JanDoedel
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 jul 2016, 06:55
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews
Internet: KPN

Re: Beschrijvingen aanpassen

#7

Bericht door JanDoedel »

Cavy schreef:Is er, of komt er een mogelijkheid om de beschrijving die je geeft van een Spot, aan te passen in SpotNet? Ik zou dat wel handig vinden. Ik wil nog wel eens wat willen verbeteren/aanpassen/vergeten in de beschrijving. Het zou mijn inziens dan alleen mogelijk moeten zijn voor diegene die de Spot aanmeld.
Wat ook mogelijk is; Je spot aanklikken met je rechtermuisknop in het overzicht, dan zie je in de bovenste regel staan; Spot bewerken. Alle reactie's blijven dan staan, maar je spot is aangepast. Waar je wel kan zien dat de spot dubbel (of vaker) te zien is, is nzbserver.com..
Liefde is net zo ingewikkeld als dat het makkelijk is..
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Beschrijvingen aanpassen

#8

Bericht door mesa57 »

Wordt tijd dat NZBserver hun software eens upgrade ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer