Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Bot's

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Givology
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2016, 15:16
Reputation: 0
Usenet: tweak
Internet: tweak

Bot's

#1

Bericht door Givology »

Sinds enige tijd gebruikt men een bot om snel van id te veranderen en de commentaar sectie te bombarderen. Dit moet snel afgelopen zijn.
De kortste klap lijkt mij een ip cap. Een simpele ban lijkt mij niet afdoende. Blacklisten werkt natuurlijk niet omdat dit omzeild word. Ook het mac adres van de netwerk kaart van de scriptkiddie kan simpelweg in de probe worden gepatched.
Het cappen van users is helaas een noodzaak. Er zal altijd iemand proberen de boel te vergallen. Users worden dood getrolt in de commentaar bij hun spots.
Deze exploit moet gestopt worden!
Laatst gewijzigd door Givology op 02 sep 2016, 08:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Bot's

#2

Bericht door mesa57 »

Heb je spotnet 1.8.6.3 al geprobeerd ?

Topicstarter
Givology
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2016, 15:16
Reputation: 0
Usenet: tweak
Internet: tweak

Re: Bot's

#3

Bericht door Givology »

mesa57 schreef:Heb je spotnet 1.8.6.3 al geprobeerd ?
Ik zie dat ik 1.8.5.9 nog gebruik, even updaten...
Hoezo? is dat en beter programma?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer