Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Bijwerken database versie 2.0 breekt af

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
BertVivie
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 aug 2016, 10:30
Reputation: 0
Usenet: extremeusenet
Internet: kpn

Re: Bijwerken database versie 2.0 breekt af

#11

Bericht door BertVivie »

2.0.0.210 werkt helaas ook niet, logfiles aan ontwikkelaar gestuurd, ik gebruik extreUsenet als provider, eigenlijk al jaren zonder problemen (zie ook eerder in dit onderwerp)
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
BertVivie
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 aug 2016, 10:30
Reputation: 0
Usenet: extremeusenet
Internet: kpn

Re: Bijwerken database versie 2.0 breekt af

#12

Bericht door BertVivie »

Probleem eindelijk opgelost als volgt
Stap 1 spotnet gedeinstalleerd en alle resten op de schijf verwijderd te weten:
c:\programData\spotnet
en
C:\Users\XX\AppData\Local\Spotnet
Waarbij XX is gebruikersnaam (geld voor windows 10)
Stap 2 spotnet 1.8.6.3 geinstalleerd met als provider KPN (is mijn internet provider) die heeft korte retentie dus liep vrij snel en goed helemaal door
Stap 4 mijn usenet provider (Extremeusenet) ingesteld, met de standaard waarden die spotnet aangeeft (te weten reader.extremeusenet.nl en SSL verbinding) en mijn eigen inlog/paswoord
Hierna werden de spots nu wel goed opgehaald, dit process duurde overigens vrij lang terwijl de snelheid wel hoog laag 10 Mb/s
Stap 5 spotnet 2.0.0.210 geinstalleerd, dit werkte nu ook goed.

M.a.w. hij kan op opgelost.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer