Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ophalen van nieuwe posts

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

blomstra
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 feb 2011, 18:52
Reputation: 0

Re: Ophalen van nieuwe posts

#41

Bericht door blomstra »

tweaknews hetzelfde probleem !!!
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Ophalen van nieuwe posts

#42

Bericht door mesa57 »

Sunnyusenet + Spotnet 1.8.6.3 werkt in ieder geval prima. Laatste spot : vandaag 20:27

jschoonh
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2016, 19:31
Reputation: 0
Usenet: pureusenet
Internet: ttnet

Re: Ophalen van nieuwe posts

#43

Bericht door jschoonh »

mesa57 schreef:Gewoon de database verwijderen. Zie :

viewtopic.php?f=1&t=6412&p=53586&hilit= ... aar#p53586
Heb ik gedaan, een keer via de optie "database" "spots leegmaken" en een keer met de hand de data bases weg-gehaald.
Data-base wordt keurig opgebouwd
Helaas kan ik daarna reeds geposten posts ophalen maar er komen geen nieuwe posts. laatste om 5:47.
spotnet 1.8.6.3 en pureusenet.

Betekend dit dat we geduld moeten hebben tot de usenet servers een oplossing hebben of heb je nog ideeën?

kardonator
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 feb 2011, 06:20
Reputation: 0

Re: Ophalen van nieuwe posts

#44

Bericht door kardonator »

@mesa57... Heb net een verse instal van de 1.8.6.3 gedaan maar helaas ook nog steeds de laatste spot van vannacht. Lijkt wel of jij de enige bent bij wie het werkt. (heb dus m'n twijfels)

mind99
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2012, 11:30
Reputation: 0
Usenet: speedxs
Internet: speedxs

Re: Ophalen van nieuwe posts

#45

Bericht door mind99 »

mind99 schreef:Hier hetzelfde .. Meerder malen database verwijderd, cache geleegd en spots opnieuw opgehaald.
Laatste post van 04:47 (een DVD van "De vijf.. " ofzo)

iK gebruik usernetserver als host
Blijkbaar ergens een bitje opgestaan , werkt nu naar behoren

bendewaal
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2016, 17:15
Reputation: 0
Usenet: news.pureusenet.nl
Internet: Ziggo

Re: Ophalen van nieuwe posts

#46

Bericht door bendewaal »

Zoals bij zo veel lukt het bij mij ook niet meer om nieuwe spots binnen te halen. Alles geprobeerd, ook volgens de aanwijzingen van Spotnet, Spotnet verwijderd, met CCleaner de boel opgeschoond, nieuwe versie opgehaald, geïnstalleerd en nog steed niets. Slechte zaak, Spotnet. Ben overgestapt op SnelNL en dat gaat goed.

picardo
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 aug 2016, 16:28
Reputation: 0
Usenet: newsleecher
Internet: ziggo

Re: Ophalen van nieuwe posts

#47

Bericht door picardo »

Toch maar opnieuw geinstalleerd en nu lijkt het te werken .

jschoonh
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2016, 19:31
Reputation: 0
Usenet: pureusenet
Internet: ttnet

Re: Ophalen van nieuwe posts

#48

Bericht door jschoonh »

jschoonh schreef:
mesa57 schreef:Gewoon de database verwijderen. Zie :

viewtopic.php?f=1&t=6412&p=53586&hilit= ... aar#p53586
Heb ik gedaan, een keer via de optie "database" "spots leegmaken" en een keer met de hand de data bases weg-gehaald.
Data-base wordt keurig opgebouwd
Helaas kan ik daarna reeds geposten posts ophalen maar er komen geen nieuwe posts. laatste om 5:47.
spotnet 1.8.6.3 en pureusenet.

Betekend dit dat we geduld moeten hebben tot de usenet servers een oplossing hebben of heb je nog ideeën?
Heb niets meer veranderd en het werkt inmiddels :locked:

Hentheman
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2011, 14:31
Reputation: 0

Re: Ophalen van nieuwe posts

#49

Bericht door Hentheman »

Alles werkt weer, gelukkig!

Seriefreak
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 nov 2012, 19:13
Reputation: 6
Usenet: Sunnyusenet
Internet: Zeelandnet

Re: Ophalen van nieuwe posts

#50

Bericht door Seriefreak »

Bij mij werkt het ook nog steeds niet met Sunnyusenet. Laatste spot is van 2-8-2016 18.46 uur.
Gisteren kreeg ik een email van Sunny en ik ga er van uit dat ik niet de enige ben. Hieronder de tekst.
Attention Customer:
Firstly, we want to apologize because during the process of preparing an improvement to our platform, changes were inadvertently made live overnight to all customers rather than the intended test group. After considering the options available, we believe it would cause greater harm to try and revert this change.
Below is the information we intended to send you ahead of making these changes, explaining what the changes are and how to solve any issues you may encounter. Due to this improvement you will be able to retrieve more complete header information about all articles on our servers. Enz. Enz.

• Spotnet
The database will need to be rebuilt to use the new headers. Remove Spotnet from your PC using the control panel, then download and install the latest version from http://www.spot-net.nl.

Maar opnieuw installeren heeft bij mij niet geholpen en dat heb ik ook geschreven waarop ik de volgende email kreeg.

Geachte klant,

Bedankt voor uw reactie.
We hebben uw verzoek naar de verantwoordelijke afdeling doorgestuurd.
Houd er rekening mee dat de behandeling van uw verzoek hierdoor langer kan uitpakken.
Onze excuses voor het ongemak.

Verder zou ik niet weten wat te doen. Ik haal mijn nzb nu maar ergens anders want downloaden gaat wel.
Als iemand nog ene gouden tip heeft dan hoor ik het graag ook al denk ik dat de fout toch bij Sunnyusenet zit.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer