Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

kan nzb niet openen

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
PrinZe
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2016, 00:27
Reputation: 0
Usenet: 5 eurousenet
Internet: Ziggo

kan nzb niet openen

#1

Bericht door PrinZe »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.6.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: 5 eurousenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET
Met welk programma download je?: NewsLeecher
Wanneer begon je probleem?: Ongeveer 10 dagen geleden. In het begin kreeg ik af en toe de melding en dat de nzb niet werd gedownload. Dat gebeurd nu steeds vaker.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb mijn downloadknop ingesteld op nzb openen. Als ik een spot wil downloaden en dus op de pijl druk, dan krijg ik de melding kan nzb niet uitpakken. Of de melding de xml van deze spot is niet correct en kan niet worden geopend. Vervolgens druk je dan verschillende keren, soms wel 10x op de downloadknop en als ik geluk heb dan wordt het nzb bestandje gedownload. Daarnaast zie ik de afbeeldingen bij de spots niet meer. Krijg een klein zwart blokje met een kruisje te zien op de plaats van de afbeelding.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb geprobeerd de opties van de nzb knop te veranderen in downloaden en nzb opslaan zonder enig resultaat. Krijg nog steeds de foutmelding. Vervolgens ook geprobeerd om de poorten te veranderen. Ik gebruik standaard SSL 563. Verschillende opties geprobeerd, maar ook helaas geen succes. Daarnaast spotnet 2.0 geprobeerd. Idem dito, zelfde melding. Dan maar vervolgens spotnet opnieuw ge??nstalleerd. Ik krijg de melding nog steeds. Als je 10x op de download button klikt en het gaat nog steeds niet downloaden, dan is op een gegeven moment de lol er vanaf.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="reader.5eurousenet.com" Port="119" SSL="0" Connections="2" Buggy="true" />
<Server Type="Downloads" Server="reader.5eurousenet.com" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="reader.5eurousenet.com" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: kan nzb niet openen

#2

Bericht door mesa57 »

Zowel de images als de NZB's staan in de nieuwsgroep alt.binaries.ftd
De spot XML staat in de groep free.pt
Ik heb het sterke vermoeden dat 5eurousenet problemen heeft met het lezen van die groepen.
Misschien connectie problemen ?
Ik raad je aan met hun contact op te nemen en dat te melden.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer