Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

502 Code

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Westermali
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2016, 12:51
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo

502 Code

#1

Bericht door Westermali »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Spot net 2.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Tweaknews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: Vanochtend de eerste problemen. De error die voorkomt is 502 Authentication Failed. Normaal gesproken als ik deze error heb verwijder ik spotnet en vul mijn server gegevens opnieuw in.
Geef een beschrijving van je probleem: Vanochtend de eerste problemen. De error die voorkomt is 502 Authentication Failed. Normaal gesproken als ik deze error heb,verwijder ik spotnet en vul mijn server gegevens opnieuw in. Maar nu kom ik niet meer door de de setup van Spotnet heen. Hij herkent namelijk de server niet die ik wil toevoegen.

Ik heb deze twee versies al geprobeerd van tweaknews : - news.tweaknews.nl
- news.tweaknews.eu

Daarnaast heb ik de mijn wachtwoord al een aantal keren veranderd. Maar het mag niet baten.

Ik heb 32 verbindingen dus daar kan he took niet aan liggen. Echter doet Grabit het nu ook niet meer omdat ik daar ook de code 502 heb. Het zit dus in een verkeerde gebruikersnaam / wachtwoord maar ik heb dit al 10 keer nagekeken.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Vanochtend de eerste problemen. De error die voorkomt is 502 Authentication Failed. Normaal gesproken als ik deze error heb verwijder ik spotnet en vul mijn server gegevens opnieuw in.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :thanks:

-- [bericht automatisch samengevoegd - 23 mei 2016, 14:52] --

Probleem is inmiddels opgelost. Fout lag bij Tweaknews
Kan een slotje op
Spot-net.nl Forums : Disclaimer