Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Mislukt
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 126
- Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
- Reputation: 1
Re: Mislukt
In de link staan een paar mogelijke oplossingen.
- Download spots zo snel mogelijk, iig voordat ze corrupt zijn gemaakt.
- Maak gebruik van meerdere usenet providers.
Sommige usenet providers hebben er meer en sneller last van dan andere.
Je kunt dus ook eens een andere provider proberen. Veel usenet providers hebben een gratis proefperiode.
- Download spots zo snel mogelijk, iig voordat ze corrupt zijn gemaakt.
- Maak gebruik van meerdere usenet providers.
Sommige usenet providers hebben er meer en sneller last van dan andere.
Je kunt dus ook eens een andere provider proberen. Veel usenet providers hebben een gratis proefperiode.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 06 apr 2015, 11:46
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 17 mar 2016, 08:48
- Reputation: 0
- Usenet: PureUsenet
- Internet: Telfort
Re: Mislukt
Beste forumleden, ik heb ook een probleem met mislukte downloads.
Een probleem doet zich voort; de opmerking 'downloaden mislukt' komt steeds voor bij het downloaden van een (nzb) bestand via spotnet. De download begint netjes en na ongeveer 20% staat er mislukt, het raarste is dat soms de film wel gedownload is en afspeelbaar is.
Ik gebruikte SunnyUsenet, nu PureUsenet, bij beide nieuwsservers hetzelfde.
De nieuwsartikelen zijn up-to-date.
De spotnet versie is 2.0, deze is al opnieuw geïnstalleerd met verwijdering van alle (appdata) gegevens.
Provider is Telfort
Windows 10, met standaard virus programma Windows defender.
Is het mogelijk dat er bij windows iets ingesteld moet worden. (Uitsluiting/firewall/poort openen)
Al is er iemand die een ingeving heeft?Graag hoor ik die.
Alvast super bedankt voor de moeite!
Gr. Gertjan
Een probleem doet zich voort; de opmerking 'downloaden mislukt' komt steeds voor bij het downloaden van een (nzb) bestand via spotnet. De download begint netjes en na ongeveer 20% staat er mislukt, het raarste is dat soms de film wel gedownload is en afspeelbaar is.
Ik gebruikte SunnyUsenet, nu PureUsenet, bij beide nieuwsservers hetzelfde.
De nieuwsartikelen zijn up-to-date.
De spotnet versie is 2.0, deze is al opnieuw geïnstalleerd met verwijdering van alle (appdata) gegevens.
Provider is Telfort
Windows 10, met standaard virus programma Windows defender.
Is het mogelijk dat er bij windows iets ingesteld moet worden. (Uitsluiting/firewall/poort openen)
Al is er iemand die een ingeving heeft?Graag hoor ik die.
Alvast super bedankt voor de moeite!
Gr. Gertjan
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1806
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
- Topics answered: 2
- Reputation: 15
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 17 mar 2016, 08:48
- Reputation: 0
- Usenet: PureUsenet
- Internet: Telfort
Re: Mislukt
Dankjewel mesa57,
De vraag is bij mij dan welke provider, neem aan dat Telfort niet het probleem is maar de Usenetprovider.
Suggesties voor een goed alternarief voor sunny/pure?
Bedankt alvast
De vraag is bij mij dan welke provider, neem aan dat Telfort niet het probleem is maar de Usenetprovider.
Suggesties voor een goed alternarief voor sunny/pure?
Bedankt alvast
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 06 apr 2015, 11:46
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: Mislukt
Beste Forum leden
Ik heb een andere provider smsusenet maar het probleem doet zich nog steeds voor als ik iets wil downloaden van spotnet doet hij dat heel snel dan bij status staat er mislukt zie bijlage een jaar geleden nooit geen last van gehad .
Ik heb een andere provider smsusenet maar het probleem doet zich nog steeds voor als ik iets wil downloaden van spotnet doet hij dat heel snel dan bij status staat er mislukt zie bijlage een jaar geleden nooit geen last van gehad .
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1806
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
- Topics answered: 2
- Reputation: 15
Re: Mislukt
Je moet er snel bij zijn. Sommige spots (zoals in je voorbeeld) worden na 1 dag al verwijderd t.g.v. dmca verzoeken van de copyright owner. Kijk eventueel in de spot en zoek naar backup links.
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 06 apr 2015, 11:46
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: Mislukt
Hoe bedoel je dat mesa57 wil nu de film van Batman en Superman downloaden maar ze mislukken allemaal bij status staat er mislukt .
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 06 apr 2015, 11:46
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: Mislukt
Ik hoorde van iemand dat je een programma hebt wat alles repareert en bestanden die je mist er bij zoekt weet iemand hoe dat programma heet .
Johnnyboy
Johnnyboy