Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

zwarte lijst

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
leandasi
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jan 2016, 19:07
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Gender:
Leeftijd: 65

zwarte lijst

#1

Bericht door leandasi »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.150
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset
Met welk programma download je?: n.v.t.
Wanneer begon je probleem?: Gisteren
Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb een verkeerde spotter op de zwarte lijst gezet.
Al zijn postings zijn nu grijs. kan ze nog wel openen en als ik op de posters naam klik, krijg ik een lijstje, waarin staat. poster op zwarte lijst zetten en poster op witte lijst zetten, deze zijn beide licht grijs. kan geen van beide selecteren.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: bij bewerken/instellingen de vinkjes bij lijsten veranderen-terug zetten e.d.
met configuratie spotnet verwijderd, overgebleven map van spotnet verwijderd, pc opnieuw gestart en spotnet opnieuw geinstalleerd, maar de spotter is nog steeds licht grijs en amper te lezen.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

ik gebruik windows 10
B.v.d.
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: zwarte lijst

#2

Bericht door Thisegzz »

Verwijder Spotnet met een cleanup tool die in dit forum bij Downloads staan. Die verwijderd ook de blacklist en whitelist zoals ze staan ingesteld. Daarna kun je Spotnet weer opnieuw installeren en zou het probleem moeten zijn verholpen.
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer