Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Steeds opnieuw aanmelden
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 04 jun 2014, 23:19
- Reputation: 0
Steeds opnieuw aanmelden
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v 2.0.0.150
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Xsusenet
Welke Internet Provider heb je?: Telenet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: Geen antwoord gegeven
Geef een beschrijving van je probleem: Ik werk met Windows 10.
Heb spotnet clean ge??nstalleerd en telkens wanneer ik spotnet opnieuw opstart moet ik opnieuw de server wijzigen,
login en wachtwoord opnieuw invoeren.
Heb reeds gezocht op het forum, waar men zei dat je het bestand server.xml moest zoeken.
Maar die vind ik nergens op mijn PC terug.
Wat is hier de oplossing voor.
Bedankt bij voorbaat
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Geen antwoord gegeven
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v 2.0.0.150
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Xsusenet
Welke Internet Provider heb je?: Telenet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: Geen antwoord gegeven
Geef een beschrijving van je probleem: Ik werk met Windows 10.
Heb spotnet clean ge??nstalleerd en telkens wanneer ik spotnet opnieuw opstart moet ik opnieuw de server wijzigen,
login en wachtwoord opnieuw invoeren.
Heb reeds gezocht op het forum, waar men zei dat je het bestand server.xml moest zoeken.
Maar die vind ik nergens op mijn PC terug.
Wat is hier de oplossing voor.
Bedankt bij voorbaat
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Geen antwoord gegeven
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1806
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
- Topics answered: 2
- Reputation: 15
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 04 jun 2014, 23:19
- Reputation: 0
Re: Steeds opnieuw aanmelden
Ik denk dat u het niet goed hebt gelezen.
Er staat wel in dat ik met Windows 10 werk.
Er staat wel in dat ik met Windows 10 werk.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1806
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
- Topics answered: 2
- Reputation: 15
Re: Steeds opnieuw aanmelden
Ik lees wel eens te snel ja :
"Wat is je besturingssysteem?: Windows XP"
Problemen met spn v2 kun je aanmelden in het programma zelf (stuur bericht naar de ontwikkelaars).
"Wat is je besturingssysteem?: Windows XP"
Problemen met spn v2 kun je aanmelden in het programma zelf (stuur bericht naar de ontwikkelaars).
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 04 jun 2014, 23:19
- Reputation: 0
Re: Steeds opnieuw aanmelden
Ja dat weet ik.
Maar het is toch omslachtig om steeds weer opnieuw aan te melden.
Misschien heeft iemand daar al een oplossing voor.
Besturingssysteem: Windows 10
Maar het is toch omslachtig om steeds weer opnieuw aan te melden.
Misschien heeft iemand daar al een oplossing voor.
Besturingssysteem: Windows 10
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1806
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
- Topics answered: 2
- Reputation: 15
Re: Steeds opnieuw aanmelden
Je zou eens kunnen kijken wat je rechten op de c:\programdata\spotnet folder zijn.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 04 jun 2014, 23:19
- Reputation: 0
-
- Supporter
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Reputation: 0
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 109
Re: Steeds opnieuw aanmelden
Hoi Cueie,
Kan je aangeven wat je gedaan hebt, zodat andere forum bezoekers hier misschien hun voordeel mee kunnen doen?
Kan je aangeven wat je gedaan hebt, zodat andere forum bezoekers hier misschien hun voordeel mee kunnen doen?
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 04 jun 2014, 23:19
- Reputation: 0
Re: Steeds opnieuw aanmelden
Foutje van mij.
Toch nog het bestandje servers.xml gevonden en die aangepast.
Sorry voor het ongemak
Toch nog het bestandje servers.xml gevonden en die aangepast.
Sorry voor het ongemak
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1806
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
- Topics answered: 2
- Reputation: 15
Re: Steeds opnieuw aanmelden
Dat zou normaal gesproken niet hoeven, maar de wegen van spotnet V2 zijn ondoorgrondelijk.