Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1853 Wat is je besturingssysteem?: Windows 8 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Welke Internet Provider heb je?: ziggo Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Symantec Met welk programma download je?: newsleecher Wanneer begon je probleem?: vandaag Geef een beschrijving van je probleem: ik krijg de 440 foutmelding bij het plaatsen van een reactie Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: het forum bekeken en aangegeven oplossing geprobeert Schone installatie: Nee XML bestand.:
Als je de aangegeven oplossingen geprobeerd hebt, dan heb je waarschijnlijk ook met Sunny usenet kontakt opgenomen en gevraagd waarom je account read-only is ?
mesa57 schreef:Als je de aangegeven oplossingen geprobeerd hebt, dan heb je waarschijnlijk ook met Sunny usenet kontakt opgenomen en gevraagd waarom je account read-only is ?
Read only? Zegt me ff niets.
Ah ok, ik snap het. Ik zal ff contact me ze opnemen! Vreemd want ik heb wel tot nu toe reacties kunnen plaatsen!
Ik laat nog wel wat weten!
Had dit ook plotsklaps, Sunnyusenet antwoord en was ook de oorzaak;
Waarschijnlijk zijn bij de verlenging van uw abonnement de instellingen weer terug gegaan naar de default, waardoor posting uit was gezet.
We hebben posting zojuist weer voor u geactiveerd.
Was ook op de pc van alles aan het zoeken, spotnet paar maal opnieuw want je denkt altijd ligt aan mij, niet dus, aan de bel bij je payserver.
Ja ik heb het gelezen Ojeetje73. Ik had die melding over het hoofd gezien en al in het servers.xml liggen te knoeien, wat niets hielp!
Ik heb ze een email gestuurd, en wacht even het weekend af.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 13 dec 2015, 13:57] --
Ze hebben de posting weer aangezet was het antwoord dat ik kreeg, en het plaatsen van reacties werkt dus nu ook weer!
Dit kun je nu bij Sunny en ook Pure usenet zelf regelen:
Log in op de pagina van b.v. sunny:
ga naar rechts: instellingen bewerken
Onder staat dan: nttp upload uitgeschakeld. Klik op 'hier' inschakelen. Vervolgens krijg je nog een mail op je opdracht te bevestigen. Een kwartiertje wachten en het is voor elkaar.
hetzelfde probleem gehad deze week nttp upload uitgeschakeld nadat het contract was verlengd.
weer aangeklikt en kreeg een mail van sunny heb die bevestigd en nttp upload uitgeschakeld was weer ingeschakeld
kan weer een bedankje versturen op spotlite alleen ik zie mijn bedankje niet staan ook als ik iemand op de blacklist wil zetten werkt ook nog niet weet iemand raad b.v.d
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.