Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

440 foutmelding bij plaatsen reactie

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
lelici1
Berichten: 65
Lid geworden op: 04 mar 2012, 20:11
Reputation: 0
Usenet: Newsdemon
Internet: ziggo

440 foutmelding bij plaatsen reactie

#1

Bericht door lelici1 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1853
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Symantec
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: vandaag
Geef een beschrijving van je probleem: ik krijg de 440 foutmelding bij het plaatsen van een reactie
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: het forum bekeken en aangegeven oplossing geprobeert
Schone installatie: Nee
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.sunnyusenet.com" Username="" Password="==" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.sunnyusenet.com" Username" Password="==" Port="563" SSL="1" Connections="18" />
  <Server Type="Uploads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="" Password="==" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: 440 foutmelding bij plaatsen reactie

#2

Bericht door mesa57 »

Als je de aangegeven oplossingen geprobeerd hebt, dan heb je waarschijnlijk ook met Sunny usenet kontakt opgenomen en gevraagd waarom je account read-only is ?

Topicstarter
lelici1
Berichten: 65
Lid geworden op: 04 mar 2012, 20:11
Reputation: 0
Usenet: Newsdemon
Internet: ziggo

Re: 440 foutmelding bij plaatsen reactie

#3

Bericht door lelici1 »

mesa57 schreef:Als je de aangegeven oplossingen geprobeerd hebt, dan heb je waarschijnlijk ook met Sunny usenet kontakt opgenomen en gevraagd waarom je account read-only is ?
Read only? Zegt me ff niets.
Ah ok, ik snap het. Ik zal ff contact me ze opnemen! Vreemd want ik heb wel tot nu toe reacties kunnen plaatsen!
Ik laat nog wel wat weten!

Ojeetje73
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 dec 2015, 00:57
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: telfort.nl

Re: 440 foutmelding bij plaatsen reactie

#4

Bericht door Ojeetje73 »

Had dit ook plotsklaps, Sunnyusenet antwoord en was ook de oorzaak;
Waarschijnlijk zijn bij de verlenging van uw abonnement de instellingen weer terug gegaan naar de default, waardoor posting uit was gezet.
We hebben posting zojuist weer voor u geactiveerd.

Was ook op de pc van alles aan het zoeken, spotnet paar maal opnieuw want je denkt altijd ligt aan mij, niet dus, aan de bel bij je payserver.

Topicstarter
lelici1
Berichten: 65
Lid geworden op: 04 mar 2012, 20:11
Reputation: 0
Usenet: Newsdemon
Internet: ziggo

Re: 440 foutmelding bij plaatsen reactie

#5

Bericht door lelici1 »

Ja ik heb het gelezen Ojeetje73. Ik had die melding over het hoofd gezien en al in het servers.xml liggen te knoeien, wat niets hielp!
Ik heb ze een email gestuurd, en wacht even het weekend af.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 13 dec 2015, 13:57] --

Ze hebben de posting weer aangezet was het antwoord dat ik kreeg, en het plaatsen van reacties werkt dus nu ook weer!

Albertos
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 feb 2015, 10:13
Reputation: 0
Usenet: pure usenet
Internet: ziggo

Re: 440 foutmelding bij plaatsen reactie

#6

Bericht door Albertos »

Dit kun je nu bij Sunny en ook Pure usenet zelf regelen:

Log in op de pagina van b.v. sunny:
ga naar rechts: instellingen bewerken
Onder staat dan: nttp upload uitgeschakeld. Klik op 'hier' inschakelen. Vervolgens krijg je nog een mail op je opdracht te bevestigen. Een kwartiertje wachten en het is voor elkaar.

corenlia
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 mar 2011, 11:46
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn glasvezel

Re: 440 foutmelding bij plaatsen reactie

#7

Bericht door corenlia »

hetzelfde probleem gehad deze week nttp upload uitgeschakeld nadat het contract was verlengd.
weer aangeklikt en kreeg een mail van sunny heb die bevestigd en nttp upload uitgeschakeld was weer ingeschakeld
kan weer een bedankje versturen op spotlite alleen ik zie mijn bedankje niet staan ook als ik iemand op de blacklist wil zetten werkt ook nog niet weet iemand raad b.v.d
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer