Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Alle soorten probelem met spotnet

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
spotnetmkkr
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 nov 2015, 12:53
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: zeelandnet

Alle soorten probelem met spotnet

#1

Bericht door spotnetmkkr »

Hallo ik heb een vraag, weet ook niet of ik het hier op de juiste manier doe of waarvoor ik hier moet zijn, maar erg duidelijk is het me ook niet.

Ik heb al een tijd lang spotnet en download daar veel mee.

Echter heb ik om de zoveel tijd altijd wel weer een nieuw probleem met spotnet.

Zoals nu komt mijn download snelheid niet boven de 2,5 mb. Iedere keer als ik spotnet opstart moet hij opnieuw alle spots en berichte laden

Als ik in wil loggen met mijn acount van Eweka herkent die de groep niet.

Waarom kan spotnet het nooit als het geïnstalleerd is een tijdje doen!?

Ik ben geen compter kenner dus niet al te moeilijke termen graag!

Ja ik heb spotnet als meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, het blijft altijd wat
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Alle soorten probelem met spotnet

#2

Bericht door mesa57 »

Welke versie van spotnet gebruik je (zie help / over) ?
Het is normaal dat na de start van spotnet nieuwe spots en reacties geladen worden.
Eweka : wat voor foutmelding krijg je ?

Topicstarter
spotnetmkkr
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 nov 2015, 12:53
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: zeelandnet

Re: Alle soorten probelem met spotnet

#3

Bericht door spotnetmkkr »

Ik gebruik gewoon de laatste versie, 1.8 toch?

Dat weet ik maar meestal als ik spotnet instaleer doet die daar de eerste keer altijd erg lang over, nu doet spotnet er altijd lang over bij iedere keer opstarten. Ook de bestanden die ik van de week aan het downloaden was stopte er ineens mee als ik ze bijna binnen had. Alle bestanden die ik nu binnenhaal zijn allemaal rar bestanden en niet compleet.

Ik betaal voor 100mbit, maar mijn downlaod snelheid komt niet boven 2,5 mb per seconde. En dat op de kabel.

Ook kreeg ik van de week regelmatig als ik me inlogden via mijn provider de foutmelding: Groep niet gevonden.

Het lijkt wel dat iedere keer wanneer mijn dagen van mijn abonnement op zijn en ik mijn 30 dagen verleng bij Eweka er zich altijd nieuwe fouten voordoen bij spotnet. Spotnet vind ik het meest fijne programma om te downloaden, als het werkt! Meestal krijg ik het wel voor elkaar door als hij weer foutmeldingen gaat geven alles te verwijderen en opnieuw te instaleren, maar dit keer niet.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Alle soorten probelem met spotnet

#4

Bericht door mesa57 »

Heb je help / over gedaan ? 1.8 is niet echt de versie ...
Langzame download is in 99,99% van de gevallen geen probleem van spotnet, maar van je provider, verbinding of virusscanner.
Ook het bericht "groep niet gevonden" wordt veroorzaakt door je usenet provider, maar volgens berichten van anderen zou dat inmiddels weer opgelost zijn.
Dat rar bestanden niet compleet zijn ligt ook niet aan spotnet, maar dan haal je spots binnen die inmiddels gedeeltelijk verwijderd zijn op verzoek van de rechthebbende (dmca).

Dus ik heb in al je klachten nog weinig problemen gevonden die direct aan spotnet gerelateed zijn, behalve het langzaam starten en herhaaldelijk opnieuw binnenhalen van spots/reacties. Dat laatste probleem is opgelost in versie 1.8.5.0 welke je kunt downloaden via de link in mijn onderschrift.

Topicstarter
spotnetmkkr
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 nov 2015, 12:53
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: zeelandnet

Re: Alle soorten probelem met spotnet

#5

Bericht door spotnetmkkr »

Top bedankt voor de hulp! ik ga in ieder geval die spotnet die je me doorstuurt vanavond thuis instaleren en daarmee kijken hoe het werkt.

Zoals ik al zei, ben niet echt technisch aangelegd, als mijn download snelheid zo traag blijft, waar moet ik dan kijken bij mijn virusscanner want heb die inderdaad pas opnieuw geïnstalleerd.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Alle soorten probelem met spotnet

#6

Bericht door mesa57 »

Dat kan ik je zo niet zeggen, maar je kunt natuurlijk eens testen met de virusscanner uitgeschakelt tijdens het downloaden. Je zegt ook dat er vaak ontbrekende delen zijn in de download. Dat kan ook een oorzaak zijn voor een lager snelheid. Sabnzbd probeert de ontbrekende delen wel te downloaden, maar krijgt geen antwoord van de server omdat ze er niet zijn. Dat vertraagt een download enorm. Probeer alleen spots te downloaden die max. 1-2 dagen oud zijn, De rest kun je laten liggen, zeker als het veel gevraagde titels zijn.

Topicstarter
spotnetmkkr
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 nov 2015, 12:53
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: zeelandnet

Re: Alle soorten probelem met spotnet

#7

Bericht door spotnetmkkr »

Beste Spotnet,

Als ik klik op de link die je mij stuurt, vind ik nergens iets waar ik spotnet 1.8.5.0 kan downloaden. Als ik dan wat verder zoek moet het ik ineens gaan downloaden me Megasync..???
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Alle soorten probelem met spotnet

#8

Bericht door mesa57 »

spotnetmkkr schreef:Beste Spotnet,

Als ik dan wat verder zoek moet het ik ineens gaan downloaden me Megasync..???
Dat is correct, dat is waar spotnet 1.8.5.0 is opgeslagen.
Je hoeft megasync niet te gebruiken, je kunt kiezen voor download via browser.

Topicstarter
spotnetmkkr
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 nov 2015, 12:53
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: zeelandnet

Re: Alle soorten probelem met spotnet

#9

Bericht door spotnetmkkr »

Oke, is gelukt!

Nu doet het volgende zich op. Gedownload en geïnstalleerd. Ook met het inloggen van mijn Provider dit keer geen probleem. Spotnet blijft nu continu naar reacties zoeken, hij herhaald het keer op keer wanneer hij klaar is. Ik denk dat die nu ong zo'n 20 min bezig is met reacties binnenhalen en zoeken
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Alle soorten probelem met spotnet

#10

Bericht door mesa57 »

Rustig laten hobbelen. Over het algmeen staan er zo'n 8.000.000 - 10.000.000 reacties bij de diverse providers.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer