Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

#11

Bericht door mesa57 »

Je zou eens MesNews kunnen installeren en kijken of je een berichtje kunt posten in b.v. free.test
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
Jethea
Berichten: 94
Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

#12

Bericht door Jethea »

Nou ik heb even rond gekeken en overal moet ik allerlei gegevens invullen zoals creditkaart of email en noem maar op, en daar ga ik echt niet aan beginnen, ik heb al eens een keer genoeg problemen gehad met iets waarvan ik dacht dat het betrouwbaar was, dus ik haal echt niets meer binnen, wat ik niet ken en geef ook geen gegevens meer prijs.
Ik vind gewoon dat Spotnet er beter even naar kan kijken dat is veiliger en als ze dat niet doen dan laat ik het maar zo. Dan kan ik ook geen bedankjes meer plaatsen.
Sunny usenet is de enige die ik vertrouw en die ik al een paar jaar heb. Ik heb nog nooit problemen gehad met hen, ook is het daar zo, dat ik kan stoppen wanneer ik wil, wanneer ik niet meer betaal stopt Sunny ook gewoon automatisch en zij vragen niet naar mijn creditkaart of bank gegevens.
De meeste andere bieden op internet overal leuke proef periodes aan, maar wanneer je niet opzegt zit je aan een contract vast en ga je automatisch betalen en ze hebben dan wel je bank of creditcart gegevens. daar houd ik echt niet van. Afmelden gaat trouwens ook moeilijk bij dat soort dingen vaak is het onduidelijk hoe??????
Dan heb je nog Just 4Today, maar die wil toch weer je e-mail, en die wil ik niet meer prijs geven. Spotnet en SunnyUsenet zijn de enige en dat wil ik graag zo houden. Ik gooi mijn laptop echt niet meer vol rommel.
Het probleem is bij Spotnet ontstaan, plotseling bij alle versies op 2 verschillende laptops met verschillende windows, bij Sunny staat alles goed zoals het altijd al een paar jaar stond, daar is niets veranderd, dus ga ik er vanuit dat het probleem bij Spotnet ligt. Ik hoop dat Spotnet kan helpen.....
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

#13

Bericht door mesa57 »

Spotnet wil je graag helpen, maar je moet wel bereid zijn om van jou kant ook wat te doen. Niemand zeg dat je bij Sunny weg moet gaan. Het probleem is echter niet zo makkelijk op te lossen door te zeggen "hij geeft fout 440".
De foutcode 440 komt namelijk van de usenet server af, het enige wat Spotnet doet is die fout tonen.
Waarom de usenet server die foutcode geeft is niet duidelijk. Dus daar zul je toch wat mee moeten helpen.
Ik heb geen abo bij sunny en ga het ook niet nemen om jouw probleem op te lossen. Enige medewerking van jou kan is wel vereist.
Gebruikersavatar

jagp
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
Reputation: 1

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

#14

Bericht door jagp »

pantahduc schreef:Ik heb precies hetzelfde als jij. Ben gisteren overgestapt van Eweka naar Tweaknews. Daarna gebeurde het dat ik die melding kreeg. Ben dus ook heel benieuwd wat eraan te doen is.
Maak je gebruik van de gratis proefperiode bij Tweaknews?
Met een gratis proefperiode kun je vaak niet uploaden (posten/reacties plaatsen).

Topicstarter
Jethea
Berichten: 94
Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

#15

Bericht door Jethea »

mesa57 schreef:Spotnet wil je graag helpen, maar je moet wel bereid zijn om van jou kant ook wat te doen. Niemand zeg dat je bij Sunny weg moet gaan. Het probleem is echter niet zo makkelijk op te lossen door te zeggen "hij geeft fout 440".
De foutcode 440 komt namelijk van de usenet server af, het enige wat Spotnet doet is die fout tonen.
Waarom de usenet server die foutcode geeft is niet duidelijk. Dus daar zul je toch wat mee moeten helpen.
Ik heb geen abo bij sunny en ga het ook niet nemen om jouw probleem op te lossen. Enige medewerking van jou kan is wel vereist.
Ik heb al mee gewerkt door contact op te nemen SunnyUsenet, deze zegt dat het niet door hen komt, kan ook niet want alle andere Sunny Usenet gebruikers hebben dit probleem ook niet.!! :clap:
Verder zegt Sunny Usenet, dat ik kan downloaden en posten, alles is nagekeken en staat goed en is in orde.
Ik ga verder geen anderen dingen op mijn laptop toelaten, als jij vind dat ik creditcart gegevens en e-mail adressen moet geven aan andere usenet programma's vind ik dat geen goed advies. Want dat moet je doen als je een proef of testversie wil hebben. Ik durf gewoon doordat ik leergeld heb betaald geen gegevens meer weg te geven. Dat kan toch ook wel gerespecteerd worden dacht ik. Ik wil graag dat Spotnet er even eerst naar kijkt en anders geef ik maar gewoon geen bedankjes meer. Dan laat ik het zo.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

#16

Bericht door mesa57 »

Nee, dat wil ik zeker niet. Wel dat je het programma MesNews installeert en eens probeert daarmee te posten.
Mesnews kun je gratis downloaden zonder gegevens prijs te geven op
http://www.mesnews.net/nl/

En uiteraard moet je test via sunnyusenet doen.
Gebruikersavatar

Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

#17

Bericht door Mickroz »

Zoals ik in mijn PB al aangaf Jethea, wij kunnen je met interne gedeelte van spotnet niet helpen, aangezien wij daar niets mee te maken hebben.
Zoals mesa57 al aangeeft kan je proberen om een andere newsreader te installeren en te testen met je sunny usenet account of je daarmee wel kan posten, om te kijken of het inderdaad aan spotnet zelf ligt.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.

Topicstarter
Jethea
Berichten: 94
Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

#18

Bericht door Jethea »

mesa57 schreef:Nee, dat wil ik zeker niet. Wel dat je het programma MesNews installeert en eens probeert daarmee te posten.
Mesnews kun je gratis downloaden zonder gegevens prijs te geven op
http://www.mesnews.net/nl/

En uiteraard moet je test via sunnyusenet doen.
Ik snap dat programma echt niet, ik heb het gedownload maar kan er niets mee helaas, ik ben echt een digibeet.
Uiteindelijk moet je toch weer je e-mail adres opgeven aan het einde.
Laat maar hoor, ik heb Sunny Usenet opnieuw een e-mail gestuurd en wacht dit af. Als zij mij toch nog kunnen helpen is het oké, zo niet dan bedank ik maar even een poosje niet, misschien lost zich dit vanzelf op. Ik ga gewoon Sunny een dag aflaten lopen en dan na die dag weer opnieuw aan melden en kijken wat er dan gebeurt.
Bedankt zover voor alle hulp :goed:
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

#19

Bericht door mesa57 »

Ok, jammer. Maar bedankt voor het proberen. Btw. als email adres had je ook xxx@xxxx.xxxx kunnen invullen.
Het wordt gebruikt als afzender voor een post. Maar jammer dat het te moeilijk voor je is.

pantahduc
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 apr 2012, 15:40
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: Kabel Noord

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

#20

Bericht door pantahduc »

jagp schreef:
pantahduc schreef:Ik heb precies hetzelfde als jij. Ben gisteren overgestapt van Eweka naar Tweaknews. Daarna gebeurde het dat ik die melding kreeg. Ben dus ook heel benieuwd wat eraan te doen is.
Maak je gebruik van de gratis proefperiode bij Tweaknews?
Met een gratis proefperiode kun je vaak niet uploaden (posten/reacties plaatsen).
Nee, ik heb gewoon voor een maand een pakket betaald. Ik denk dat het iets van Tweaknews zelf is. Mijn zoon heeft het snelste pakket maar kan ook geen bedankjes plaatsen op Spotnet. Heb wel nog een mail naar Tweaknews gestuurd, maar nog geen antwoord gehad.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer