Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet stuk na upgrade naar Windows 10

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
SuperGuido
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mar 2015, 19:41
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Canaldigitaal

Spotnet stuk na upgrade naar Windows 10

#1

Bericht door SuperGuido »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.4.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Na upgrade van Windows 8 naar Windows 10
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet begint met downloaden headers en daarna nogmaas, maar slaat dan vast
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb eerst op internet gezocht of de upgrade naar Windows 10 problemen zou geven bij mijn huidige programma's. Dit zou niet het geval zijn, maar helaas toch wel.
Ik heb toen Spotnet verwijderd met de Spotnet Suport Toolkit v1.0h (optie Spotnet Removal Tool), want adn zou alles weg zijn. Vervolgens heb ik Spotnet 1.8.4.3 opnieuw ge??nstalleerd, welke zou moeten werken naar een schone installatie, maar helaas niet.
Als ik nu Spotnet opstart dan gaat ie headers downloaden en als ie daarmee klaar is dan zie ik een voortgangsbalk met iets van "Spots opslaan..." en vervolgens gaat ie weer headers downloaden en slaat dan vast. Er gebeurt niets meer.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Spot-net.nl Forums : Disclaimer