Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: newsxs
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ziggo
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ongeveer 5 a 6 weken geleden. Geen idee wat er gebeurt is, mijn zoon had de laptop nodig, heeft Google Chrome geinstalleerd en sindsdien heb ik de problemen
Geef een beschrijving van je probleem: Met het opstarten van spotnet gaat het prima tot het ophalen van reacties. Deze lopen op tot boven de 8 miljoen en dan houdt spotnet ermee op.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Forum gelezen, .NET verwijderd en weer geinstalleerd, nieuwe spotnet versie geinstalleerd, weer verwijderd en een oude versie geinstalleerd. Spotnet support kit gebruikt. Hierbij een kopie van de systeeminfo:
OS: Windows 7 Home Premium (v6.1.7601) | X64 | SP1 | Nederlands
Windows directory: C:\Windows
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-2630QM CPU @ 2.00GHz
Ge??nstalleerd geheugen (RAM): 6 GB
Microsoft Net Framework 4 v4.0.30319
Anti-Virus/Firewall: Computer Security - Uitgeschakeld
ieframe.dll v11.0.9600.17924
ieframe.dll gemaakt op: 19-07-2015 16:48 | gewijzigd: 02-07-2015 22:19
C:\Program Files (x86)\Spotnet\Spotnet.exe v1.7.6 | SABnzbd.exe v0.6.9
- Spoiler: show
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.