Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Geen Erotiek-HD headers meer sinds woensdag

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Topicstarter
Tony_Almeida
Berichten: 62
Lid geworden op: 12 mar 2011, 03:06
Reputation: 0
Usenet: ItelligentWondernews
Internet: Ziggo

Re: Geen Erotiek-HD headers meer sinds woensdag

#11

Bericht door Tony_Almeida »

Afbeelding
Ik heb de query uitgevoerd op de .dbs met Execute SQL (zie screenshot) en daarna de database gesloten. Spotnet weer geopend en geen verschil.

Op me andere PC zag ik na de schone installatie van SN die spots van Cascade erbij komen. Die zag ik voorheen niet omdat mijn voorkeur niet uit gaat naar datgene van wat hij post, blacklisted dus. Hehe was dat politiek correct genoeg btw.

Ik gebruik trouwens dit voor het ero HD filter (zie me sig):
<![CDATA[(cats MATCH '9a4 OR 9a6 OR 9a7 OR 9a8 OR 9a9')]]>
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Geen Erotiek-HD headers meer sinds woensdag

#12

Bericht door mesa57 »

Ik zie wel dat je addons gebruikt. De tabel favorieten maakt geen onderdeel uit van standaard spotnet.
Ik vermoed toch dat er iets niet in de haak zit daar.

Mocht je er aardigheid in hebben : dit is de query met je filter (en die doet het ook goed)

Code: Selecteer alles

select datetime(date,'unixepoch','localtime') as datum,* from spots 
where rowid in (select docid from search where (cats MATCH '9a4 OR 9a6 OR 9a7 OR 9a8 OR 9a9'))
order by date desc
Gebruikersavatar

Topicstarter
Tony_Almeida
Berichten: 62
Lid geworden op: 12 mar 2011, 03:06
Reputation: 0
Usenet: ItelligentWondernews
Internet: Ziggo

Re: Geen Erotiek-HD headers meer sinds woensdag

#13

Bericht door Tony_Almeida »

Ik zie nu dat ik uiteraard in sqlite spots had moeten zien van die kenji na uitvoeren van die query... Ja, favorieten komt door de addon van Wheaten op me huidige PC met SN. Maar ik heb zojuist de query uitgevoerd op de schone database van me andere PC en daar wordt ook niks gevonden.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer