Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: PureUsenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: TrendMicro
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Volgens mij door het downloaden van een trojan via spotnet
Geef een beschrijving van je probleem: Krijg de melding Spotnet werkt niet meer. Heb diverse stappen hier gevolgd maar krijg het niet voor elkaar.
Door het opnieuw installeren zijn volgens mij ook de gegevens qua provider, gebruikersnaam e.d gewist maar daar kom ik niet eens bij
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Opnieuw installeren, NET.4 hersteld, Revo UIninstaller gebruikt, Combi gebruikt.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
OS: Windows 7 Home Premium (v6.1.7601) | X86 | SP1 | Nederlands
Windows directory: C:\Windows
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz
Ge??nstalleerd geheugen (RAM): 3 GB
Microsoft Net Framework 4 v4.5.50938
Anti-Virus/Firewall: Trend Micro Maximum Security - Ingeschakeld
ieframe.dll v11.0.9600.17924
ieframe.dll gemaakt op: 15-07-2015 16:42 | gewijzigd: 02-07-2015 22:19
C:\Program Files\Spotnet\Spotnet.exe v1.8.1 | SABnzbd.exe v0.6.10
[spoiler][cmd] RegKey: 'CLSID\{56FDF344-FD6D-11d0-958A-006097C9A090}'
HIVE: [HKCR: Y] | [HKLM: Y][/cmd]
[code]<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.