Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Onveilige poster

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Onveilige poster

#1

Bericht door Ypsos »

solidriver, download/installeer eens Spotnet v1.8.4.3 de twee Spotnet versies kunnen naast elkaar draaien (zelfde database), meld een spot aan met v1.8.4.3 zoals je gewend bent, sluit Spotnet v1.8.4.3 en start Spotnet v2.0.xx, zoek je aangemelde spot op...

Ben je nu nog steeds een onveilige (niet geverifieerde poster)?
Wanneer je nu een geverifieerde poster bent ligt het probleem bij Spotnet v2.xx, laat een bericht achter in dit topic: viewtopic.php?f=1&t=7386 omschrijf het probleem, met je feedback kunnen de makers van v2.0.xx aan de slag.

Edit;
solidriver (nkdcRg) schreef:pimpdaddy: ik ben ook degeen die aflevering 1 heeft geplaatst. Heb nooit spotnet gebruikt. Ik spotte via het web.(nzbstars). Vandaar een andere ID.
Dit ID (V) WJ0jfA heb je als je spots aanmeld via nzbstars en op 07-04-15 (00:20) spotte je voor het eerst met Spotnet v2.0.xx met dit ID nkdcRg?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



LoveGames
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 sep 2015, 16:18
Reputation: 0

Re: Onveilige poster

#2

Bericht door LoveGames »

Ik heb dit zelfde probleem, alleen ben ik net begonnen met spotten. Wanneer word je als geverifieerde poster betiteld?

Groetjes LoveGames
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Onveilige poster

#3

Bericht door mesa57 »

De whitelist voor spotnet 1.8.4 wordt beheerd door copyitright.
Chat op http://chat.minecraftnoob.com:7778/#nieuwsgroepen
Misschien kun je ze overtuigen ?
De whitelist voor spotnet v2.0 wordt door de maker en/of zijn vriendjes beheerd. Het is niet bekend hoe je met hem contact op kunt nemen.

Wat helpt : veel goede spots plaatsen, dan kom je vanzelf op de whitelist.
Verder zou ik me niet dik maken over de tag 'onveilig'. Het is eerder 'niet geverifieerd'.

LoveGames
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 sep 2015, 16:18
Reputation: 0

Re: Onveilige poster

#4

Bericht door LoveGames »

ok bedankt voor je antwoord ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer