Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

✓ ANSWERED Spotnet Classic 1.9.0.8

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

#271

Bericht door mesa57 »

Als je een account bij Sunnyusenet hebt, dan moet je posten toestaan in je profiel aanzetten (bij Sunny).
Bij andere providers moet je contact opnemen met de support van je provider.
Welke fout krijg je trouwens ?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



jupiler666
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jul 2016, 09:54
Reputation: 0
Usenet: Wondernews

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

#272

Bericht door jupiler666 »

wij zitten met internet bij delta/zeelandnet maar ik ben aangemeld bij spotnet onder mn wondernews account welke nu Yabnews is geworden...
Foutmelding: Spotnet ID (user key)niet gevonden. SLuit spotnet af vewijder de database en start spotnet overnieuw.
Maar als ik dat doe ist daarna nog precies hetzelfde.....
Gebruikersavatar

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

#273

Bericht door mesa57 »

Heel vervelend zeg.
Spotnet maakt alleen een nieuwe userkey aan nadat de database volledig overnieuw is opgebouwd.
Uit vorige posts begrijp ik, heb je het proces van het vullen van de database afgebroken.
De userkey is dan nog niet aangemaakt.
Je moet de database (.dbs en .dbc files in c:\programdata\spotnet) helaas volledig verwijderen om dat proces opnieuw te kunnen uitvoeren.
E.e.a. is een beveiliging tegen spammers zodat niet zo gemakkelijk van ID gewisseld kan worden.

jupiler666
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jul 2016, 09:54
Reputation: 0
Usenet: Wondernews

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

#274

Bericht door jupiler666 »

oke...ik zal dit morgens eens proberen, dan laat ik hem lekker rammelen als we weg zijn en hopleijk is hij savonds dan weer up to date :)

JanDoedel
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 jul 2016, 06:55
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews
Internet: KPN

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

#275

Bericht door JanDoedel »

Goedemorgen!
Voordat ik de deze versie installeerde, kon ik met een rechtermuisklik het TAB-bald sluiten, waar ik op dat moment aan het lezen was. Met deze versie kan dat ook, maar.. met de oude versie (1.8.1) ging ik terug naar het overzicht en met deze versie kom in in een (ander) geopend TAB-blad. Daar ik er af en toe best wel veel open heb, is het soms lastig. Soms klik je wel eens teveel of te snel, het kan natuurlijk ook aan een vieze muis liggen.. Is dit misschien mee te nemen in de volgende update?
Bedankt alvast! :clap:
Liefde is net zo ingewikkeld als dat het makkelijk is..

harrielv
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 feb 2013, 16:20
Reputation: 0
Usenet: xs4all
Internet: xs4all

Unable to connect to remote server

#276

Bericht door harrielv »

Spotnet 1.8.6.3. geïnstalleerd (eerst de oude helemaal verwijdert) maar werkt niet goed. Nieuwe spots staan er prima op maar download werkt maar een (1) keer. De volgende download komt in de lijst te staan, maar start niet. Na lange tijd of bij bv pauzeren/verwijderen komt de boodschap Unable to connect to remote server.
Stoppen en starten van Spotnet helpt niet. De enige oplossing is computer helemaal stoppen en weer opstarten. Dit is niet te doen als ik bv 10 bestanden wil downloaden.

Iemand een suggestie/oplossing ?? Ik heb al van alles geprobeerd (verwijderen incl sabnzbd, anderen download map etc) maar niets helpt.
Gebruikersavatar

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

#277

Bericht door mesa57 »

@JanDoedel : dat kun je instellen bij instellingen :
Afbeelding

@harrielv : misschien kun je wat meer info geven door een eigen topic aan te maken mbv support template.

razerbe
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 sep 2013, 17:02
Reputation: 0

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

#278

Bericht door razerbe »

mesa57 schreef:@JanDoedel : dat kun je instellen bij instellingen :
Afbeelding
Ik heb deze optie niet hoor.
Afbeelding
Ik heb versie 1.8.6.3
Gebruikersavatar

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

#279

Bericht door mesa57 »

Ok, sorry, komt eraan in de volgende versie :)

jupiler666
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jul 2016, 09:54
Reputation: 0
Usenet: Wondernews

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

#280

Bericht door jupiler666 »

jupiler666 schreef:oke...ik zal dit morgens eens proberen, dan laat ik hem lekker rammelen als we weg zijn en hopelijk is hij savonds dan weer up to date :)
tis wat later geworden door vakanties en andere zaken met het verwijderen van die bestanden en het opnieuw dowloaden van alle spots is het probleem nu opgelost :)
Dank voor de hulp :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer