Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

deathsniper
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jul 2016, 21:00
Reputation: 0
Usenet: XSNEWS
Internet: TELENET

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#771

Bericht door deathsniper »

ja dit werkt wel maar is niet egt handig , vroeger kon je gewoon normaal naar beneden scrollen nu moet je op datum klikken dan krijg je dingen van 2010 te zien dan blijf je 1000xxxxxx naar beneden scrollen om dan uiteindelijk 5000 spots ofzo te zien.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



martindebruin74
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 jun 2015, 11:24
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo/upc

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#772

Bericht door martindebruin74 »

Heb sptnet compleet verwijdert met de removal tool. Weer geinstalleerd en na installatie is de snelheid nu tussen de 5,5 en 6mb. Kan de auto spot update ook wat minder. Lijkt wel of elke 30sec er geupdate moet worden.
Ook zou ik de splitscreen weer terug willen. handiger voor binnen gehaalde spots.

grtz
spotnet.update schreef:Zoals gemerkt komen er weer wat updates uit!

Helaas brengt dit ook wat bugs met zich mee... Gelukkig is het weer vakantie en heb daardoor weer wat vrije tijd om het project op te pakken. Helaas werkt de nzbget intergratie niet meer, maar deze komt snel weer terug! (*excuses hiervoor!!!)

Alle bugs kunnen hier worden doorgegeven!

Voor de virusmeldingen raad ik aan deze door te geven aan jullie virusscanner als false positive... google naar false positive en je virusscaner, bijvoorbeeld voor de AVG melding kun je hier een melding versturen: https://secure.avg.com/submit-sample

Jammer genoeg zijn er inderdaad virusmeldingen doordat er is geswitched van nzbget naar een internet downloader (juist omdat virusscanner voorheen moeilijk deden over nzbget), maar dat krijg je helaas met nieuwe versies... hopelijk dat deze volgende week niet meer als virus wordt gezien.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 23 jul 2016, 17:26] --
CtrlAltDel schreef:
mesa57 schreef:Lijkt me duidelijk :
Failed to install package to app dir: System.UnauthorizedAccessException: Toegang tot het pad C:\Users\Thomas\AppData\Local\Spotnet\app-2.0.0.200\Awesomium.Core.dll is geweigerd.
Ja dat begreep En las ik ook. Het punt is, die hele Spotnet map is niet te verwijderen. Bij het verwijderen van deze bestanden zegt hij dat Spotnet.exe nog actief is, terwijl er in taakbeheer niets van Spotnet te vinden is. Zelfs bij een herstart van het systeem. Dit zal dan ook het probleem veroorzaken dat ik Spotnet dus niet kan installeren. Ook blijven bestanden zoals Spotnet.exe gewoon in de appdata folder staan.

Iemand dus een suggestie hoe ik toch die hele Spotnet map kan verwijderen?

Ik heb nog nooit problemen gehad met versie 2, maar vanaf 2.0.0.198 crasht Spotnet continue en heeft Spotnet 2.0.0.200 ook geen oplossing geboden voor dit probleem.

--EDIT--

Heb de bestanden inmiddels kunnen verwijderen met FileASSASSIN. Een nieuwe installatie gedaan en bij het ophalen van de spots of net daarvoor crasht Spotnet weer net zo goed.

Spotnet werkt niet meer.
Het programma werkt niet meer goed vanwege een probleem. Sluit het programma. :slecht:
Welke virusscanner heb je? Misschien dat die lastig doet of deed?
Crashed de 201 versie nu nog steeds? Kun je misschien kijken of CPU 100% draait, en zo ja welk programma draait er 100%? Verstuur een log in Spotnet via: "Help" > "Stuur bericht aan ontwikkelaars" en klik daar op Blij of niet blij... maar vergeet niet dat log versturen aangevinkt moet blijven

-- [bericht automatisch samengevoegd - 23 jul 2016, 17:37] --
Echte_Lampie1961 schreef:Na de update krijg ik dezelfde virus melding. Tevens werkt het menu release note en bercht naar ontwikkelaars niet meer. Versie 2.0.200 van spotnet.

Mvg Lampiesoft.

Werkt dit niet meer? Wat krijg je te zien? Hebben andere mensen hier ook last van?

-- [bericht automatisch samengevoegd - 23 jul 2016, 17:41] --
3bier schreef:
martindebruin74 schreef:Na de 1 na laatste 2.0 update viel mij op dat de downloadsnelheid bij mij van rond 7/8mb voor de update ineens naar rond de 5mb is gegaan na de update. Klopt dit?
Hier ook 30% snelheidsverlies. Heb even 2.0.172 op een andere pc gezet en oude DL snelheid terug. Dit is dus een versie probleem!
Weet iemand hoe je de autoupdate kunt uitschakelen?
Heb je dit probleem nog steeds, ook hier kun je kijken wat er gebeurt met de CPU ?

-- [bericht automatisch samengevoegd - 23 jul 2016, 17:42] --
chocoprinsje schreef:Met de nieuwe update kan ik nog steeds niet een externe nzb automatisch laten downloaden
kan dit weer terug gezet worden ??????????????
Dit moet weer werken, als het goed is? in de laatste 201 versie
-- [bericht automatisch samengevoegd - 27 jul 2016, 14:28] --

Heb sptnet compleet verwijdert met de removal tool. Weer geinstalleerd en na installatie is de snelheid nu tussen de 5,5 en 6mb. Kan de auto spot update ook wat minder. Lijkt wel of elke 30sec er geupdate moet worden.
Ook zou ik de splitscreen weer terug willen. handiger voor binnen gehaalde spots.

grtz
spotnet.update schreef:Zoals gemerkt komen er weer wat updates uit!

Helaas brengt dit ook wat bugs met zich mee... Gelukkig is het weer vakantie en heb daardoor weer wat vrije tijd om het project op te pakken. Helaas werkt de nzbget intergratie niet meer, maar deze komt snel weer terug! (*excuses hiervoor!!!)

Alle bugs kunnen hier worden doorgegeven!

Voor de virusmeldingen raad ik aan deze door te geven aan jullie virusscanner als false positive... google naar false positive en je virusscaner, bijvoorbeeld voor de AVG melding kun je hier een melding versturen: https://secure.avg.com/submit-sample

Jammer genoeg zijn er inderdaad virusmeldingen doordat er is geswitched van nzbget naar een internet downloader (juist omdat virusscanner voorheen moeilijk deden over nzbget), maar dat krijg je helaas met nieuwe versies... hopelijk dat deze volgende week niet meer als virus wordt gezien.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 23 jul 2016, 17:26] --
CtrlAltDel schreef:
mesa57 schreef:Lijkt me duidelijk :
Failed to install package to app dir: System.UnauthorizedAccessException: Toegang tot het pad C:\Users\Thomas\AppData\Local\Spotnet\app-2.0.0.200\Awesomium.Core.dll is geweigerd.
Ja dat begreep En las ik ook. Het punt is, die hele Spotnet map is niet te verwijderen. Bij het verwijderen van deze bestanden zegt hij dat Spotnet.exe nog actief is, terwijl er in taakbeheer niets van Spotnet te vinden is. Zelfs bij een herstart van het systeem. Dit zal dan ook het probleem veroorzaken dat ik Spotnet dus niet kan installeren. Ook blijven bestanden zoals Spotnet.exe gewoon in de appdata folder staan.

Iemand dus een suggestie hoe ik toch die hele Spotnet map kan verwijderen?

Ik heb nog nooit problemen gehad met versie 2, maar vanaf 2.0.0.198 crasht Spotnet continue en heeft Spotnet 2.0.0.200 ook geen oplossing geboden voor dit probleem.

--EDIT--

Heb de bestanden inmiddels kunnen verwijderen met FileASSASSIN. Een nieuwe installatie gedaan en bij het ophalen van de spots of net daarvoor crasht Spotnet weer net zo goed.

Spotnet werkt niet meer.
Het programma werkt niet meer goed vanwege een probleem. Sluit het programma. :slecht:
Welke virusscanner heb je? Misschien dat die lastig doet of deed?
Crashed de 201 versie nu nog steeds? Kun je misschien kijken of CPU 100% draait, en zo ja welk programma draait er 100%? Verstuur een log in Spotnet via: "Help" > "Stuur bericht aan ontwikkelaars" en klik daar op Blij of niet blij... maar vergeet niet dat log versturen aangevinkt moet blijven

-- [bericht automatisch samengevoegd - 23 jul 2016, 17:37] --
Echte_Lampie1961 schreef:Na de update krijg ik dezelfde virus melding. Tevens werkt het menu release note en bercht naar ontwikkelaars niet meer. Versie 2.0.200 van spotnet.

Mvg Lampiesoft.

Werkt dit niet meer? Wat krijg je te zien? Hebben andere mensen hier ook last van?

-- [bericht automatisch samengevoegd - 23 jul 2016, 17:41] --
3bier schreef:
martindebruin74 schreef:Na de 1 na laatste 2.0 update viel mij op dat de downloadsnelheid bij mij van rond 7/8mb voor de update ineens naar rond de 5mb is gegaan na de update. Klopt dit?
Hier ook 30% snelheidsverlies. Heb even 2.0.172 op een andere pc gezet en oude DL snelheid terug. Dit is dus een versie probleem!
Weet iemand hoe je de autoupdate kunt uitschakelen?
Heb je dit probleem nog steeds, ook hier kun je kijken wat er gebeurt met de CPU ?

-- [bericht automatisch samengevoegd - 23 jul 2016, 17:42] --
chocoprinsje schreef:Met de nieuwe update kan ik nog steeds niet een externe nzb automatisch laten downloaden
kan dit weer terug gezet worden ??????????????
Dit moet weer werken, als het goed is? in de laatste 201 versie

Fiber
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2016, 06:51
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#773

Bericht door Fiber »

Ik heb problemen met CheapNews.

Verse installatie.
Het binnenhalen van spots en reacties werkt prima en snel tot een bepaald punt.
SpotNet stopt/hangt gewoon. Geen crash, geen error. Geen enkele indicatie van voortgang
Na uren wachten is SpotNet nog steeds bezig met iets. Bij andere providers is alles in 30-45 minuten klaar.

Iemand met hetzelfde probleem? En natuurlijk nog belangrijker; de oplossing :D


:thanku:

SPiET
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 feb 2011, 16:23
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#774

Bericht door SPiET »

Ook hier problemen, weggeweest op vakantie, 23dagen. Nieuwste versie geinstalleerd, haalt nieuwe database binnen maar toont geen NIEUWE posts, de posts die ie wel toont zijn diegene van 23 dagen geleden!

Maw ik denk dat ie wel alles binnenhaalt maar de leeftijd blijft staan op 23 dagen en niet op datum vandaag.

Tevens als ik click op "vandaag gespot" -> geen spots.

sunnyusnet
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#775

Bericht door mesa57 »

Bekend fenomeen als je provider de article nummering veranderd heeft.
Wat je kunt proberen is de .dbs file te renamen en dan opnieuw aanmaken met spotnet.
Denk eraan dat het opnieuw laden lang kan duren.

SPiET
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 feb 2011, 16:23
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#776

Bericht door SPiET »

ok de dbs file naar de dbc file renamen?

wat is het verschil tussen de .dbs en de .dbc bestanden dan?

btw, heeft er nog iemand de snelkoppeling code wat er just bij die update.exe bij moet? ik had dit veranderd naar spotnet.exe.


bedankt!
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#777

Bericht door mesa57 »

Doe voorlopig alleen de .dbs file.
De .dbs bevat de spots / spam berichten en de .dbc de reacties
Gewoon renamen naar .dbsbackup o.i.d.

SPiET
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 feb 2011, 16:23
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#778

Bericht door SPiET »

ok bedankt.

Moet ik de snelkoppeling terug juist plaatsen met de update.exe erbij? maar die was met bepaalde tags erbij.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#779

Bericht door mesa57 »

Ik ken de tags niet van buiten en gebruik spn v2 nauwelijks (staat op een aparte vm).
Je hoeft niet persé te updaten. Alleen, na 6 maanden werkt de huidige versie niet meer.

louis323
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jul 2016, 19:22
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#780

Bericht door louis323 »

kleine film om te downloaden en daarna uitpakken gaat goed, maar grote x264 bijvoorbeeld krijg ik steeds mislukt.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer