Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Problemen met downloaden

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Stefanie
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2015, 12:27
Reputation: 0

Problemen met downloaden

#1

Bericht door Stefanie »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Na het installeren Spotnet
Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb alle soorten fora bezocht en alles toegepast wat ze aanraden maar mijn probleem blijft zich voordoen. Ik wil graag boeken afhalen van spotnet. Ik heb inloggegevens va Eweka. Ik heb spotnet gedownload en geinstalleerd. Het duurt zeker 2 uur voor al de spots en reacties opgeroepen zijn (Ook al zeer vervelend want die gebeurt telkens wanneer ik spotnet open). Als ik dan eindelijk boeken kan zoeken, kan ik op de groene downloadpijl klikken. Zo komt mijn spot onder het tabblad downloads. Hier gebeurd dan niets... Als ik de download komt ook nog eens dikwijls (niet altijd) de fout: kan geen verbinding maken met de externe server. Ik weet echt niet meer wat gedaan...
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Alles wat ik kon/vond
Schone installatie: Nee
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="6" />
  <Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Problemen met downloaden

#2

Bericht door mesa57 »

Lijkt op een slechte internet verbinding.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer