Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: i-Telligent
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Eset
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: Het probleem heb ik al weet ik hoe lang, maar kwam er eindelijk vandaag weer aan toe.
Geef een beschrijving van je probleem: Na opstarten van Spotnet en het binnenhalen van de alle zaken en tenslotte krijg ik de foutmelding System.OutOfMemoryException. Klik op ok en probeer dan door middel van dubbelklikken de eigenschappen van een te downloaden bestand op te halen. Het duurt een hele tijd voor dat dit lukt. Als ik dan tenslotte die gegevens binnen krijg, komt de volgende fout: Oeps: CommentStarter: Unable to open the database file.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Eerst de add-on voor het verhelpen van die OutOfMemory fout opgehaald en ge??nstalleerd. Geen effect. Ik heb in het forum daar wat opmerkingen over gezien, maar daar kon ik geen chocola van maken.
Vervolgens Spotnet gede??nstalleerd, alle referenties aan Spotnet opgezocht met behulp van Total Commander en die allemaal verwijderd. Daarna CCleaner gedraaid en alle prut opgeruimd en het register opgeschoond. Systeem herstart, Spot net opnieuw ge??nstalleerd. Maar helaas alles hetzelfde.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="reader.i-telligent.com"
Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="reader.i-telligent.com"
Port="119" SSL="0" Connections="10" />
<Server Type="Uploads" Server="reader.i-telligent.com"
Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Na het bovenstaande gelezen te hebben: weet iemand wat hieraan te doen?
Vast bedankt,
Scubadiver