Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Bestanden in downloadmap worden verwijderd

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
George
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 feb 2011, 15:15
Reputation: 0

Bestanden in downloadmap worden verwijderd

#1

Bericht door George »

Mijn broer heeft met Spotnet 1.8.1. een (in mijn ogen) merkwaardig probleem(pje)

Als hij bijvoorbeeld een boek gedownload heeft staat dit (zoals het hoort) keurig in de lijst 'Downloads' van Spotnet. En... ook in de (vooraf ingestelde downloadmap op [in zijn geval] de E-drive). Als het boek wordt verwijderd uit het lijstje 'Downloads' doet zich het merkwaardige feit voor dat ook (gelijktijdig) het betreffende boek uit de downloadmap verwijderd wordt.
Het heeft overigens jaren goed gewerkt bij hem; het fenomeen doet zich pas voor na een update, paar dagen geleden, van SABnzb.

Ik werk zelf al jaren met Spotnet, maar hier keek ik toch van op. In mijn beleving zou dit los van elkaar moeten staan. Maar wellicht zie ik iets over het hoofd en is het een simpele kwestie.

Wellicht dat iemand ons wat meer duidelijkheid kan geven bij deze kwestie...

Ik zag dat iets vergeten was, sorry:
Besturingssysteem: Vista
Versie os: 32bits
Usenet provider: Geen
Internet provider: KPN
Anti virus: AVG free
download met: SABnzb en Grabit
Rest staat in bericht....
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
George
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 feb 2011, 15:15
Reputation: 0

Re: Bestanden in downloadmap worden verwijderd

#2

Bericht door George »

Inmiddels opgelost. Mijn broer heeft een nieuwe pc gekocht waar het probleem zich niet meer voordoet....
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer