Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

hrijn
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2011, 18:07
Reputation: 0

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#11

Bericht door hrijn »

Hier hetzelfde probleem, hen highwinds als payserver, maar die doet het gewoon goed!
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



berry42
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2015, 19:19
Reputation: 0
Usenet: snel nl
Internet: ziggo

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#12

Bericht door berry42 »

hij laad bij mij ook zeer traag. sins 2 dagen heb Usenet Provider snelnl.com kan het daar aan liggen. :( :roll:

frojo
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2015, 20:34
Reputation: 0
Usenet: snelnl
Internet: snelnl

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#13

Bericht door frojo »

bij mij ook heel traag sinds 03-02-15, geen idee waar het aan ligt. normaal 30 seconden, en nu wel dik half uur heb ook snelnl dat loopt gewoon. dus goeie tips welkom

jeppe
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2015, 21:17
Reputation: 0

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#14

Bericht door jeppe »

Sinds 03-02-15 is het bij mij ook traag. Ik heb net zoals de topic starter nu ook wel AVG.
Heeft het misschien daar mee te maken?

Enkel het binnenhalen bij spotnet is traag. Al de rest gaat tegen de normale snelheid.

janneman44
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2014, 18:30
Reputation: 0
Usenet: spotnet
Internet: spotnet

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#15

Bericht door janneman44 »

Mijn sponet is nog super traag....Hoe los ik dit op???

koster
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 feb 2015, 18:22
Reputation: 0
Internet: quicknet

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#16

Bericht door koster »

Op een normale manier een vraag stellen lukt niet. Dit wordt door allerlei domme omleidingen die dood lopen onmogelijk gemaakt.
DUS>>>>>>MENEER DE MODERATOR, zet deze vraag zelf maar even in een appart hokje.

Ik heb net Spotnet opnieuw geïnstalleerd. Elke keer als ik het nu opstart komt er een nieuwe lijst met spots. Dat duurt een seconde of 15. Tot voor kort bij de oude versie kreeg ik dan een schermpje dat de reacties niet geladen konden worden. Prima, want daar heb ik toch niks aan. Nu met de nieuwe versie gaat spotnet wel alle reacties ophalen. Dat zijn er meer dan 8 miljoen en het duurt bijna 10 minuten. Kan dat alsjeblieft worden uitgeschakeld????? Ik heb geen zin daar elke keer op te moeten wachten. Wat kan het mij schelen wie er waarover gereageerd heeft. En laat anders ALLEEN de nieuwe reacties laden.

Martco
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2013, 10:10
Reputation: 0
Usenet: news.dommel.be
Internet: dommel

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#17

Bericht door Martco »

Denk dat het opgelost is.
Had ook een dag of 2 last van zeer traag opladen.
Nu vandemorgen terug normaal.
Newsserver van dommel.

koster
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 feb 2015, 18:22
Reputation: 0
Internet: quicknet

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#18

Bericht door koster »

Bij mij werkt het nog niet. Zojuist opgestart, alle nieuwe spots geladen, oude verwijderd binnen 10 seconden. Hij is nu al weer 4 minuten met die k*treacties bezig en nog maar net op een kwart. Om te eindigen na 12 of 13 minuten met een of ander vaag schermpje dat hij het niet compleet krijg. G*dver wat verrekte irritant!!!!! Dan werkt grabit toch een heeeeeel stuk beter en sneller met meer verbindingen. Daar heb ik in de tijd dat spotnetniet moet opstarten al een hele film binnen.

sonnymak
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2015, 14:43
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#19

Bericht door sonnymak »

Heb ook hetzelfde probleem, spotnet loopt al twee weken vast bij het ophalen van Spots.blijft halver wege hangen. Waarom reageert geen enkele moderator op onze klachten.Ik denk er sterk over na na afloop van mijn abonnement deze niet meer te verlengen,Slechte service .

jeppe
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2015, 21:17
Reputation: 0

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#20

Bericht door jeppe »

Hier is het ondertussen ook al terug in orde.
Mijn newsserver is ook van Dommel.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer