Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

hubo
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2015, 11:59
Reputation: 0
Usenet: snel.nl
Internet: upc

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#21

Bericht door hubo »

Goedemorgen ,

Ik heb al een aantal dagen hetzelfde probleem. usenet is snel.nl , precies de dingen gedaan die hier eerder beschreven zijn .
hoop dat dit snel is opgelost.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



koster
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 feb 2015, 18:22
Reputation: 0
Internet: quicknet

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#22

Bericht door koster »

Weer opgestart, weer k*t.
Alleen als je een heel duur abonnement op een of andere graaiserver neemt wordt het natuurlijk wel opgelost. Dan nemen ze bij Grabit tenminste je problemen wel serieus.
Jammer dat het hier zo'n zootje is.
Maar weer control-alt-delete om een eind te maken aan het opstarten van SPOTNETNIET.

toja
Berichten: 143
Lid geworden op: 12 mar 2011, 18:50
Reputation: 0
Usenet: usenet
Internet: xs4all

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#23

Bericht door toja »

dat ligt toch niet aan spotnet??? verdiep je er eens in hoe het werkt ipv almaar mopperen....

koster
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 feb 2015, 18:22
Reputation: 0
Internet: quicknet

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#24

Bericht door koster »

toja schreef:dat ligt toch niet aan spotnet??? verdiep je er eens in hoe het werkt ipv almaar mopperen....
Hoe het werkt? Even een uitleg... Spotnet downloaden, installeren en klaar.
Dan open je Spotnet en dan gaat hij alle nieuwe spots binnenhalen. Ik heb het nu over de 2e en 3e keer. De eerste keer duurt het allemaal wat langer omdat hij ook de oudere spots gaat laden. Dus als hij klaar is met spots binnenhalen gaat hij oude spots verwijderen. Hartstikke goed, tot zover begrijp ik het nog, jij ook? Dit hele verhaal duurt om en nabij 15 seconden. Dan komt de verrassing, bij de vorige versie die ik gebruikte kreeg ik een schermpje dat hij de reacties niet kon laden. Met een of andere code met streepjes en schuine streepjes en overbodige moeilijke woorden. Dat vond ik prima, want ik wil graag films en muziek downloaden. Het kan mij niet schelen wat een ander ervan vindt. Nu heb ik helaas de nieuwste versie geïnstalleerd en nu gaat hij wel zoeken naar reacties. Dat zijn er intussen meer dan 14 miljoen. En als hij dan klaar is krijg ik weer zo'n wit schermpje. Iets met memory en wat strepen en punten. Ik meld dit probleem dus hier en het enige reactie die ik krijg is dat ik mij ergens in moet verdiepen.
Welnu meneer de beterweterd....leg maar uit dan wat ik fout doe. Want tot zover kan ik niet zoveel met jouw reactie.
Intussen wacht ik alweer 14 minuten tot ik het schermpje krijg dat de reacties niet gaan werken.
Ik heb nu, na 16 minuten wachten het schermpje "exeption of type 'System.outofmemoryexeption' was thrown".
Geeneens behoorlijk Engels, maar ik kan het alleen maar wegklikken en dan komen de nieuwe spots pas in beeld.
WAAR oh WAAR moet ik mij in verdiepen om hier vanaf te komen. Volgens het slechte Engels schermpje is het een systeem probleem. Dat betekend dus een Spotnet probleem. Zolang Spotnetniet dit niet oplost blijf ik mopperen. Misschien wel elke dag.
Gebruikersavatar

Nietes
Berichten: 78
Lid geworden op: 17 feb 2011, 19:01
Reputation: 0
Usenet: :D
Internet: :D

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#25

Bericht door Nietes »

Dan zou ik lekker spotlite gebruiken

HellDutchy
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2015, 19:04
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#26

Bericht door HellDutchy »

DBCLoader11-spotnet1.8.1 downloaden ,instaleren en run .
dit haalt de laatste reacties binnen ,als hij klaar is Spotnet weer opstarten ,deze keer loopt hij gewoon door.
Dus eerst DBCLoader11 runnen ,daarna Spotnet opstarten. :goed:

Mathg01
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2015, 19:19
Reputation: 0
Usenet: Spotnet
Internet: Ziggo

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#27

Bericht door Mathg01 »

Ik probeer al 3 dagen op spotnet te komen, maar hij blijft maar laden. Wie kan mij uitleggen wat te doen.

elizabeth
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2015, 11:06
Reputation: 0
Usenet: sunny
Internet: ziggo

veel fout meldingen en en slechte downlouds..

#28

Bericht door elizabeth »

Hallo ik heb een probleem met films down louden als hij klaar is krijg ik heel vaak mislukt te zien ook kan ik veel films niet openen ivm rar bestanden sommige films lukt wel maar de meeste niet mijn anti virus pakket is avg ik baal hier verschrikkelijk van want dan heeft hij soms uren gedownloud en heb ik nog niets ik heb mijn vraag ook al gesteld bij Sunny support ik heb spotnet al opnieuw geinstalleerd maar nog werkt het niet optimaal bvbd elizabeth :clap:
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#29

Bericht door mesa57 »

Dat ligt niet aan spotnet, maar veel films worden op verzoek van de copyright owner (gedeeltelijk) verwijderd van usenet. Soms vind je in de reacties een backup link die je kunt gebruiken.

draadje
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2013, 19:54
Reputation: 0
Usenet: news.sunnyusenet.com
Internet: upc

Re: Zeer traag binnenhalen van spots en reacties...

#30

Bericht door draadje »

koster schreef:
toja schreef:dat ligt toch niet aan spotnet??? verdiep je er eens in hoe het werkt ipv almaar mopperen....
Hoe het werkt? Even een uitleg... Spotnet downloaden, installeren en klaar.
Dan open je Spotnet en dan gaat hij alle nieuwe spots binnenhalen. Ik heb het nu over de 2e en 3e keer. De eerste keer duurt het allemaal wat langer omdat hij ook de oudere spots gaat laden. Dus als hij klaar is met spots binnenhalen gaat hij oude spots verwijderen. Hartstikke goed, tot zover begrijp ik het nog, jij ook? Dit hele verhaal duurt om en nabij 15 seconden. Dan komt de verrassing, bij de vorige versie die ik gebruikte kreeg ik een schermpje dat hij de reacties niet kon laden. Met een of andere code met streepjes en schuine streepjes en overbodige moeilijke woorden. Dat vond ik prima, want ik wil graag films en muziek downloaden. Het kan mij niet schelen wat een ander ervan vindt. Nu heb ik helaas de nieuwste versie geïnstalleerd en nu gaat hij wel zoeken naar reacties. Dat zijn er intussen meer dan 14 miljoen. En als hij dan klaar is krijg ik weer zo'n wit schermpje. Iets met memory en wat strepen en punten. Ik meld dit probleem dus hier en het enige reactie die ik krijg is dat ik mij ergens in moet verdiepen.
Welnu meneer de beterweterd....leg maar uit dan wat ik fout doe. Want tot zover kan ik niet zoveel met jouw reactie.
Intussen wacht ik alweer 14 minuten tot ik het schermpje krijg dat de reacties niet gaan werken.
Ik heb nu, na 16 minuten wachten het schermpje "exeption of type 'System.outofmemoryexeption' was thrown".
Geeneens behoorlijk Engels, maar ik kan het alleen maar wegklikken en dan komen de nieuwe spots pas in beeld.
WAAR oh WAAR moet ik mij in verdiepen om hier vanaf te komen. Volgens het slechte Engels schermpje is het een systeem probleem. Dat betekend dus een Spotnet probleem. Zolang Spotnetniet dit niet oplost blijf ik mopperen. Misschien wel elke dag.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 17 aug 2015, 16:45] --
koster schreef:
toja schreef:dat ligt toch niet aan spotnet??? verdiep je er eens in hoe het werkt ipv almaar mopperen....
Hoe het werkt? Even een uitleg... Spotnet downloaden, installeren en klaar.
Dan open je Spotnet en dan gaat hij alle nieuwe spots binnenhalen. Ik heb het nu over de 2e en 3e keer. De eerste keer duurt het allemaal wat langer omdat hij ook de oudere spots gaat laden. Dus als hij klaar is met spots binnenhalen gaat hij oude spots verwijderen. Hartstikke goed, tot zover begrijp ik het nog, jij ook? Dit hele verhaal duurt om en nabij 15 seconden. Dan komt de verrassing, bij de vorige versie die ik gebruikte kreeg ik een schermpje dat hij de reacties niet kon laden. Met een of andere code met streepjes en schuine streepjes en overbodige moeilijke woorden. Dat vond ik prima, want ik wil graag films en muziek downloaden. Het kan mij niet schelen wat een ander ervan vindt. Nu heb ik helaas de nieuwste versie geïnstalleerd en nu gaat hij wel zoeken naar reacties. Dat zijn er intussen meer dan 14 miljoen. En als hij dan klaar is krijg ik weer zo'n wit schermpje. Iets met memory en wat strepen en punten. Ik meld dit probleem dus hier en het enige reactie die ik krijg is dat ik mij ergens in moet verdiepen.
Welnu meneer de beterweterd....leg maar uit dan wat ik fout doe. Want tot zover kan ik niet zoveel met jouw reactie.
Intussen wacht ik alweer 14 minuten tot ik het schermpje krijg dat de reacties niet gaan werken.
Ik heb nu, na 16 minuten wachten het schermpje "exeption of type 'System.outofmemoryexeption' was thrown".
Geeneens behoorlijk Engels, maar ik kan het alleen maar wegklikken en dan komen de nieuwe spots pas in beeld.
WAAR oh WAAR moet ik mij in verdiepen om hier vanaf te komen. Volgens het slechte Engels schermpje is het een systeem probleem. Dat betekend dus een Spotnet probleem. Zolang Spotnetniet dit niet oplost blijf ik mopperen. Misschien wel elke dag.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 17 aug 2015, 16:50] --

net spotlite geinstalleerd . bezig om..... 15 miljoen spots op te halen.zal wel net als de vorige keer fout aflopen.
had een soort progje om te repareren? wie weet wat.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer