Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Downloads worden niet meer gestart

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Krinsen
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2015, 19:44
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews
Internet: UPC

Downloads worden niet meer gestart

#1

Bericht door Krinsen »

Hallo allemaal,

Dit probleem heb ik nu al verschillende maanden. Normaal lukt het me wel een probleem op te lossen maar nu ben ik ten einde raad en heb hulp nodig. Door de irritaties en geen oplossing meer te weten had ik het zoeken eigenlijk al opgegeven, echter ik wil het toch even proberen via dit forum.

Het gekke van mijn probleem is, dat downloaden via Sabnzbd het wel vlekkeloos doet. Spotnet doet ook de nieuwe spots & reacties ophalen. Alleen wanneer ik naar het tabblad Downloads ga of ik een spot wil downloaden komen er onderstaande foutmeldingen. Spotnet ook verschillende keren opnieuw geinstalleerd zonder resultaat. Heeft iemand een idee wat ik zou moeten doen of waar er gezocht moet worden? Jullie hulp wordt erg gewaardeerd!

Thanks in advance! Hoor graag wat het eventueel zijn kunnen zijn.

Vincent

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8.1
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Tweaknews
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik heb het probleem al een aantal maanden.
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet haalt nieuwe spots en reacties op maar ik kan Downloads niet openen. Ik krijg dan de volgende melding:

fout tijdens het starten van sabnzbd bekijk de logfile

En als ik op de downloadknop (bekende blauwe pijl) van een spot klik krijg ik de volgende melding:

The connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond. (931)
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Verschillende keren opnieuw geinstalleerd. Forums afgegaan om te kijken of de oplossingen helpen. En het gekke is met SABnzbd kan ik wel downloaden.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen idee waar ik dit moet vinden

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
Krinsen
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2015, 19:44
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews
Internet: UPC

Re: Downloads worden niet meer gestart

#2

Bericht door Krinsen »

Heeft er niemand n idee wat ik moet doen of waar ik moet kijken? Hoop dat er nog reacties gaan komen.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Downloads worden niet meer gestart

#3

Bericht door mesa57 »

Kun je, nadat je een poging hebt gedaan in spotnet, sabnzbd bereiken via http://localhost:8090
Zo niet, kun je sabnzbd wel los van spotnet opstarten (de sabnzbd in de c:\program files (x86)\spotnet folder) ?
Kijk ook eens in dit topic : http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... =30#p58239
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer