Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

spotnet werkt melding met opstarten

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
fredtuur
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mei 2013, 19:16
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

spotnet werkt melding met opstarten

#1

Bericht door fredtuur »

Bij mij nu hetzelfde probleem Zie onderstaande tekst

OS: Windows 7 Home Premium (v6.1.7601) | X64 | SP1 | Nederlands
Windows directory: C:\Windows
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz
Geïnstalleerd geheugen (RAM): 4 GB
Microsoft Net Framework 4 v4.5.51209
Anti-Virus/Firewall: AVG Internet Security 2015 - Ingeschakeld
ieframe.dll v8.0.7601.18571
ieframe.dll gemaakt op: 10-10-2014 22:19 | gewijzigd: 16-08-2014 06:35
C:\Program Files (x86)\Spotnet\Spotnet.exe v1.8.1 | SABnzbd.exe v0.6.10
Spoiler: show
RegKey: 'CLSID\{56FDF344-FD6D-11d0-958A-006097C9A090}'
HIVE: [HKCR: Y] | [HKCR\Wow6432Node: Y] | [HKLM: Y] | [HKLM\Wow6432Node: Y]

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by SST v1.0h

wat kan de oplossing zijn ?? Ik heb al van alles geprobeerd. Opnieuw instaleren met removal tool, Out of memory met behulp van DBC Loader en nu Support Toolkit.
Graag hulp .

Fred Tuurenhout
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
fredtuur
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mei 2013, 19:16
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Re: spotnet werkt melding met opstarten

#2

Bericht door fredtuur »

Ik zie graag jouw PM. Ik ga ervan uit dat dit een mail gaat worden.

Verder heb ik ergens gelezen dat het probleem Internet Explorer zou kunnen zijn en dat ik de update naar 10 en 11 ongedaan moest maken. Ik gebruik trouwens Internet Explorer niet, maat Mozilla Firefox. Ik heb dan ook Internet Explorer bij de software uitgeschakeld.

Dank voor de snelle reacties.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 06 jan 2015, 16:58] --

Hallo Willem Parel,

Heb ik het juist dat je een e-mail gaat sturen ? Of kun je mij nader informeren over de ontbrekende register sleutels en/of wat kan ik of moet ik doen met de gegevens in de zwarte balk ??

Ik lees het graag.
Dank en groet

Fred Tuurenhout

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: spotnet werkt melding met opstarten

#3

Bericht door Ypsos »

fredtuur schreef:Ik zie graag jouw PM. Ik ga ervan uit dat dit een mail gaat worden.

Verder heb ik ergens gelezen dat het probleem Internet Explorer zou kunnen zijn en dat ik de update naar 10 en 11 ongedaan moest maken. Ik gebruik trouwens Internet Explorer niet, maat Mozilla Firefox. Ik heb dan ook Internet Explorer bij de software uitgeschakeld.
fredtuur, hoe kom je er nou bij dat ik je een PM stuur?
De PM is gericht aan willem-parel:
willem-parel schreef:
RegKey: 'CLSID\{56FDF344-FD6D-11d0-958A-006097C9A090}'
HIVE: [HKCR: N/A] | [HKCR\Wow6432Node: N/A] | [HKLM: Y] | [HKLM\Wow6432Node: N/A]
Ypsos schreef:@willem-parel, je mist wat register sleutels!
Ik stuur je even een PM


fredtuur, bij jouw zijn de register sleutels in orde, installeer IE 10 of 11 weer via Windows Update, Spotnet maakt gebruikt van IE onderdelen, anders even je eigen topic aanmaken, meeliften op andermans bericht schept verwarring.

Topicstarter
fredtuur
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mei 2013, 19:16
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Re: spotnet werkt melding met opstarten

#4

Bericht door fredtuur »

Inmiddels IE 11 weer geïnstalleerd. Spotnet werkt nog steeds niet. Maar hoe maak ik een eigen topic?

weer met dank en groet

fredtuur

-- [bericht automatisch samengevoegd - 08 jan 2015, 16:35] --

Sorry voor alle overlast, maar ik ben een leek op dit gebied en op een forum. Ik wil best een nieuwe topic maken, als ik maar weet hoe?

Ik heb inmiddels Internet Explorer 11 weer geïnstalleerd en de bijbehorende updates, maar nog geen werkende Spotnet.
Steeds weer de melding "Spotnet werkt niet meer. Er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht."

Alstublieft. Is er iemand die mij wil helpen het probleem op te lossen?? Het heeft altijd goed gewerkt.

Met dank en vriendelijke groet

Fred Tuurenhout
Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: spotnet werkt melding met opstarten

#5

Bericht door Blauwbek »

Ik heb de berichten van fredtuur en de directe reacties op zijn berichten even gesplitst!

Zou je iets meer info kunnen krijgen over waarom het programma gestopt is? Heb je de nieuwste updates van Windows?
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: spotnet werkt melding met opstarten

#6

Bericht door Ypsos »

fredtuur, wacht anders even af tot de tweede dinsdag van de maand, ( patch tuesday) er komen behoorlijk wat updates aan, waarschijnlijk ook een Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 11. (KB3008923)

zie ook http://www.zdnet.com/article/has-micros ... r-updates/
Spoiler: show
Update on December 15: They keep coming. KB3008923 describes problems with MS14-080, the December Cumulative Update for Internet Explorer:

Known issues with this security update
  • We are aware of some reports of functional issues on sites that use nested modal dialog boxes on Internet Explorer 11 that occur after you install this security update. Microsoft is researching this issue and will post more information in this article when the information becomes available.
  • We are aware of some limited reports of Internet Explorer 9 crashing after you apply this security update. Microsoft is researching this issue and will post more information in this article when the information becomes available.
The MS14-080 security bulletin itself has no mention of any problems.
En idd wat Blauwbek zegt, wat meer info, screenshot etc.
Probeer eens de te klikken op "Details van probleem weergeven"

voorbeeld: Details van probleem weergeven:
Afbeelding

@Blauwbek bedankt voor het splitsen :goed:

Topicstarter
fredtuur
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mei 2013, 19:16
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Re: spotnet werkt melding met opstarten

#7

Bericht door fredtuur »

Alle updates zijn goed geïnstalleerd. Er zijn geen nieuwe updates beschikbaar.
Als ik Spotnet opstart krijg ik de melding: Spotnet werkt niet meer. Er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht.
Later volgt de melding: Er is een probleem waardoor het programma niet meer goed werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is. Daarna kan ik alleen maar het programma sluiten.
Ik kan dus verder niet kijken in details van de melding.

Helpt deze melding in mijn foutlogboek misschien??

Toepassing: Spotnet.exe
Framework-versie: v4.0.30319
Beschrijving: het proces is beëindigd als gevolg van een onverwerkte uitzondering.
Uitzonderingsinformatie: System.OutOfMemoryException
Stack: bij System.RuntimeTypeHandle.CreateInstance(System.RuntimeType, Boolean, Boolean, Boolean ByRef, System.RuntimeMethodHandleInternal ByRef, Boolean ByRef) bij System.RuntimeType.CreateInstanceSlow(Boolean, Boolean, Boolean, System.Threading.StackCrawlMark ByRef) bij System.RuntimeType.CreateInstanceDefaultCtor(Boolean, Boolean, Boolean, System.Threading.StackCrawlMark ByRef) bij System.Activator.CreateInstance(System.Type, Boolean) bij System.Activator.CreateInstance(System.Type) bij System.Windows.Window.ApplyTaskbarItemInfo() bij System.Windows.Window.WindowFilterMessage(IntPtr, Int32, IntPtr, IntPtr, Boolean ByRef) bij System.Windows.Interop.HwndSource.PublicHooksFilterMessage(IntPtr, Int32, IntPtr, IntPtr, Boolean ByRef) bij MS.Win32.HwndWrapper.WndProc(IntPtr, Int32, IntPtr, IntPtr, Boolean ByRef) bij MS.Win32.HwndSubclass.DispatcherCallbackOperation(System.Object) bij System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(System.Delegate, System.Object, Int32) bij MS.Internal.Threading.ExceptionFilterHelper.TryCatchWhen(System.Object, System.Delegate, System.Object, Int32, System.Delegate) bij System.Windows.Threading.Dispatcher.LegacyInvokeImpl(System.Windows.Threading.DispatcherPriority, System.TimeSpan, System.Delegate, System.Object, Int32) bij MS.Win32.HwndSubclass.SubclassWndProc(IntPtr, Int32, IntPtr, IntPtr) bij MS.Win32.UnsafeNativeMethods.DispatchMessage(System.Windows.Interop.MSG ByRef) bij System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrameImpl(System.Windows.Threading.DispatcherFrame) bij System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrame(System.Windows.Threading.DispatcherFrame) bij System.Windows.Threading.Dispatcher.Run() bij System.Windows.Application.RunDispatcher(System.Object) bij System.Windows.Application.RunInternal(System.Windows.Window) bij System.Windows.Application.Run(System.Windows.Window) bij Spotnet.Application.Main()

Ik hoop op een echte oplossing voor dit zeer vervelende probleem.

Met dank en groet

Fredtuur

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: spotnet werkt melding met opstarten

#8

Bericht door Ypsos »

Dank je voor het "foutlogboek", denk dat je het bij .NET 4 moet zoeken maar eerst even de onderstaande vragen beantwoorden.
fredtuur schreef:nu Support Toolkit.
  1. Bedoel je dat je met Support Toolkit Systeembestandscontrole , .NET Framework setup verification tool, Microsoft .NET Framework Repair Tool uitgevoerd hebt of alleen voor je systeem info?
  2. Wanneer begon je Spotnet probleem?
  3. Gebruik je naast AVG Internet Security 2015 andere "veiligheid" tools bv. SpyHunter, Malwarebytes Anti-Malware enz. ?

Topicstarter
fredtuur
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mei 2013, 19:16
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Re: spotnet werkt melding met opstarten

#9

Bericht door fredtuur »

Ik heb met de Support Toolkit alle mogelijkheden uitgevoerd. Ook de .Net Framework versie 4 heb ik geïnstalleerd. Voor die tijd was het volgens mij /Net Framework versie 2.
Naast AVG maak ik ook gebruik van Malwarebytes Anti-Malware, Ms Security Essentials en incidenteel als extra scan mogelijkheid Panda Free Antivirus.
Ik weet niet meer wanneer het probleem met Spotnet is begonnen, maar het is zeker al 2 weken geleden.

groet
Fred

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: spotnet werkt melding met opstarten

#10

Bericht door Ypsos »

:o 3 virusscanners en 1 anti-malware programma, is je computer niet verschrikkelijk traag?
meer info https://www.schoonepc.nl/optim/antivirussoftware.html
Spoiler: show
LET OP: Virusscanners kunnen met elkaar in conflict raken en zodoende vervelende (opstart)problemen veroorzaken. Zorg er dus voor dat er nooit meer dan één virusscanner tegelijk is geïnstalleerd!
  • Begin eens met 1 virusscanner te gebruiken, maak een keuze verwijder iig 2 virusscanners
    wil je alsnog een extra scan uitvoeren gebruik een online scanner bv. ESET Online Scanner
  • Verwijder alles van .NET 4 en 4.5.X
  • Computer opnieuw opstarten
  • Download/installeer Microsoft .NET Framework 4
  • Start Spotnet
fredtuur schreef:Voor die tijd was het volgens mij /Net Framework versie 2.
Spotnet heeft .NET 4 nodig om te kunnen functioneren, je zal daarvoor .NET v4.5 of v4.5.1 hebben gehad.
voor nu .NET 4 gebruiken!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer