Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

foutmelding na opstarten spotnet

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

karre
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2013, 12:37
Reputation: 0
Usenet: tele2usenet
Internet: Tele2

Re: foutmelding na opstarten spotnet

#11

Bericht door karre »

Als ik Spotnet opstart en ik probeer iets te downloaden krijg ik een foutmelding dat het file niet bekend is ?
Ik heb Spotnet verwijdert en opnieuw geinstaleerd maar als ik dan mijn newsreader invul krijg ik steeds een foutmelding dat of mijn wachtwoord of gebruikersnaam niet klopt met een foutcode erbij.
Ik heb mijn Newsreader waar ik voor betaal inmiddels aangeschreven of er iets gewijzigd is maar weet nu niet meer wat ik moet doen om Spotnet weer te activeren ?
Wie kan mij helpen en waar moet ik zijn voor hulp ?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: foutmelding na opstarten spotnet

#12

Bericht door mesa57 »

Ik denk dat je de juiste stappen hebt gevolgd. Spotnet moet in staat zijn met je usenet provider te verbinden.
Ik weet niet of je een standaard server kiest uit het menu, anders moet je eens de handmatige instelling proberen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer