Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spots openen/reacties ophalen traag, nu >1 miljoen spots.

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
ArieOTeD
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jul 2014, 13:20
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo

Spots openen/reacties ophalen traag, nu >1 miljoen spots.

#1

Bericht door ArieOTeD »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 met SIL 203c
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Supernews/Cheapnews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Eset Smart Security 8
Met welk programma download je?: NZBGet op Synology
Wanneer begon je probleem?: Vandaag
Geef een beschrijving van je probleem: Spots openen duurt erg lang, en van mijn laatste spot blijft het reacties laden op 19% hangen.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Geen antwoord gegeven
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Hallo.

Ik heb inmiddels meer dan 1 miljoen spots in mijn database, met waarschijnlijk daardoor als gevolg dat spots erg traag openen, en dat van mijn laatste spot de reacties blijven hangen op 19%. Ik heb Spotnet Improver ook geinstalleerd, maar sinds kort daarin uitgeschakeld dat spots verwijderd worden. Ik wil graag zelf bepalen of een spot wel of niet verwijderd wordt. Het is me voorheen steeds opgevallen dat het aantal spots, ook al heb ik inmiddels een database van ruim 1800 dagen, steeds onder de 1 miljoen spots bleef, ondanks het feit dat er steeds nieuwe spots bijkomen. Ik heb altijd het idee dat spots ook werden verwijderd om het aantal spots onder de 1 miljoen te houden. Na het veranderen van die instelling in Spotnet Improver is het aantal spots nu boven de 1 miljoen gekomen.

Klopt mijn verhaal, dat Spotnet slecht draait zodra het aantal spots boven de miljoen komt? Is het mogelijk in de database een aantal spots te wissen? Ik heb bijvoorbeeld geen interesse in spellen voor de playstation, om maar een voorbeeld te noemen.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



nertwebber
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:31
Reputation: 0

Re: Spots openen/reacties ophalen traag, nu >1 miljoen spots

#2

Bericht door nertwebber »

Ik heb sinds vandaag weer problemen met spotnet. Spots openen niet of heel traag of spotnet loopt vast.
Kan dit weer iets te maken hebben met de windows-update van vandaag?

Topicstarter
ArieOTeD
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jul 2014, 13:20
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo

Re: Spots openen/reacties ophalen traag, nu >1 miljoen spots

#3

Bericht door ArieOTeD »

Ik heb juist net de windowsupdate gedaan, en op dit moment werkt Spotnet weer prima....

nertwebber
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:31
Reputation: 0

Re: Spots openen/reacties ophalen traag, nu >1 miljoen spots

#4

Bericht door nertwebber »

Werkt hier nu ook weer goed! Wel vreemd.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer