Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Database vulling

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Flyer2
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:12
Reputation: 0

Database vulling

#1

Bericht door Flyer2 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1.
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: nvt
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: bitdefender
Met welk programma download je?: grabit
Wanneer begon je probleem?: permanent, altijd al gehad
Geef een beschrijving van je probleem: ik gebruik spotnet slechts 15x per jaar. Maar telkens wordt bij opstarten (automatisch aanvullen heb ik aan staan, no probs hiermee) er maar 1/2/3 dagen gevuld van de database. Ik heb na anderhalf jaar dus een lokale vulling van mn database van zowat niets. Kan dit niet anders misschien? Ik zou graag willen, dat de database gevuld wordt bij het opstarten met ALLES VANAF DE LAATSTE INLOG. Zou dat mogelijk zijn? Ik kom er maar niet achter wat daar de reden van is en of het is op te lossen/aan te passen. bvd.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: ik heb om de reacties sneller te laden het server.xml bestand aangepast op de cambrium versie. Dat werkt perfect. maar misschien hier iets verkeerd gedaan? :D Overigens, als ik moet kiezen tussen of de oplossing van mij n probleem of het sneller laden weg te laten, dan laat ik het zo. Zonder dit sneller laden is het programma niet lekker bruikbaar imo.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xxxxxx" Password="xxxxxxxx===" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Downloads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxx===" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: Database vulling

#2

Bericht door Blauwbek »

ik denk dat het wel weer goed werkt als je cambrium er weer uit haalt. het zou namelijk heel goed kunnen dat dat zon korte retentie heeft.
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Topicstarter
Flyer2
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:12
Reputation: 0

Re: Database vulling

#3

Bericht door Flyer2 »

Thx Blauwbek
wat heeft die cambrium voor functie gehad dan? ze zeiden toen juist dat deze enkel was voor sneller laden van de reacties.
Is er geen tool om een volle database binnen te slurpen ineens?
Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: Database vulling

#4

Bericht door Blauwbek »

Het kan zijn dat dit toen sneller was, maar de werking van spotnet is in de tussentijd veranderd waardoor deze combinatie waarschijnlijk slechter werkt.
Je kan de DBCLoader gebruiken voor een stabielere hervulling van de database.
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

harry1312
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2014, 17:35
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: upc

Re: Database vulling

#5

Bericht door harry1312 »

het vast lopen van de database in spotnet hoe kan ik dat oplossen ben nu al 5 dagen bezig ik weet het niet meer
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer