Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

'' geen nieuwe spots gevonden"

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
twintwin
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2011, 21:08
Reputation: 0

'' geen nieuwe spots gevonden"

#1

Bericht door twintwin »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: usenet4u
Welke Internet Provider heb je?: concepts
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda global protection
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: vandaag, 20 oktober 2014
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet start zonder problemen op maar zegt dat er geen nieuwe spots zijn gevonden
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Forum afgezocht en poort 119 verandert in 443 en 564. geen oplossing. Updates vd pc bekeken, maar dan wordt het me toch iets te lastig.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: '' geen nieuwe spots gevonden"

#2

Bericht door Ypsos »

twintwin schreef:Welke Usenet Provider heb je?: usenet4u
Kijk dat is nou het voordeel als je een eigen topic aanmaakt :goed:
i.p.v. ook dezelfde klachten
usenet4u schreef:Storingsmelding:

20-10-2014.

Vandaag wordt de software van de headerservers vervangen door een nieuwere variant, hierna is er een hogere headerretentie beschikbaar. (deze was afhankelijk van de groep maximaal 400 dagen)

Indien u gebruikt maakt van headers / groepen dient u deze opnieuw in te laden in uw newsreader.
Spotnet gebruikers zullen waarschijnlijk het programma opnieuw dienen te installeren, zie hiervoor deze link: http://usenet4u.nl/forum/viewtopic.php?p=1696#1696

Bron

pvkan
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2014, 13:08
Reputation: 0
Usenet: usenet4you
Internet: UPC

Re: '' geen nieuwe spots gevonden"

#3

Bericht door pvkan »

Dank.
Dat was de oplossing !
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer