Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Download stopt plotselings

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
DraedGhawl
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2014, 16:53
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Download stopt plotselings

#1

Bericht door DraedGhawl »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SunnyUsenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Bullguard
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Na het installeren van Spotnet
Geef een beschrijving van je probleem: De downloadsnelheid zakt, soms na enkele seconden en soms duurt het tot zelfs een half uur, richting de 0kb/s en stopt uiteindelijk zelfs.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?De verschillende poorten proberen. Na het wisselen naar een andere poort start hij soms weer op en soms ook niet.
Gezocht in de bullguard instellingen of ik ergens NNTP verkeer kan toestaan o.i.d. Geen vergelijkbare instelling gevonden.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Downloads zijn wel in orde als de download eindelijk af is. De snelheid is ook in orde tot hij zomaar terugloopt.
Ik zie eindeloos veel threads hier op het forum over dit probleem, met verschillende en vergelijkbare combinaties van provider, virusscanner etc. Echter wordt er geen enkele oplossing geboden, behalve dat het mss kan liggen aan NNTP verkeer dat geblockt wordt door je virusscanner. Er wordt dan gezegd dat je je virusscanner/firewall uit moet zetten, dat is geen oplossing... Want wie heeft het lef om nu nog zonder virusscanner te internetten langer dan een uur?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: Download stopt plotselings

#2

Bericht door Blauwbek »

DraedGhawl schreef:Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SunnyUsenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Bullguard
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Na het installeren van Spotnet
Geef een beschrijving van je probleem: De downloadsnelheid zakt, soms na enkele seconden en soms duurt het tot zelfs een half uur, richting de 0kb/s en stopt uiteindelijk zelfs.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?De verschillende poorten proberen. Na het wisselen naar een andere poort start hij soms weer op en soms ook niet.
Gezocht in de bullguard instellingen of ik ergens NNTP verkeer kan toestaan o.i.d. Geen vergelijkbare instelling gevonden.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Downloads zijn wel in orde als de download eindelijk af is. De snelheid is ook in orde tot hij zomaar terugloopt.
Ik zie eindeloos veel threads hier op het forum over dit probleem, met verschillende en vergelijkbare combinaties van provider, virusscanner etc. Echter wordt er geen enkele oplossing geboden, behalve dat het mss kan liggen aan NNTP verkeer dat geblockt wordt door je virusscanner. Er wordt dan gezegd dat je je virusscanner/firewall uit moet zetten, dat is geen oplossing... Want wie heeft het lef om nu nog zonder virusscanner te internetten langer dan een uur?
Je kan gewoon je nntp scanner uitzetten. Dat beinvloed de andere scanners niet
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Topicstarter
DraedGhawl
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2014, 16:53
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Re: Download stopt plotselings

#3

Bericht door DraedGhawl »

Blauwbek schreef:
DraedGhawl schreef:Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SunnyUsenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Bullguard
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Na het installeren van Spotnet
Geef een beschrijving van je probleem: De downloadsnelheid zakt, soms na enkele seconden en soms duurt het tot zelfs een half uur, richting de 0kb/s en stopt uiteindelijk zelfs.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?De verschillende poorten proberen. Na het wisselen naar een andere poort start hij soms weer op en soms ook niet.
Gezocht in de bullguard instellingen of ik ergens NNTP verkeer kan toestaan o.i.d. Geen vergelijkbare instelling gevonden.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Downloads zijn wel in orde als de download eindelijk af is. De snelheid is ook in orde tot hij zomaar terugloopt.
Ik zie eindeloos veel threads hier op het forum over dit probleem, met verschillende en vergelijkbare combinaties van provider, virusscanner etc. Echter wordt er geen enkele oplossing geboden, behalve dat het mss kan liggen aan NNTP verkeer dat geblockt wordt door je virusscanner. Er wordt dan gezegd dat je je virusscanner/firewall uit moet zetten, dat is geen oplossing... Want wie heeft het lef om nu nog zonder virusscanner te internetten langer dan een uur?
Je kan gewoon je nntp scanner uitzetten. Dat beinvloed de andere scanners niet
Van Bullguard of is dat een scanner ingebouwd in windows 7? Want ik kon geen NNTP scanner vinden in Bullguard...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer