Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

code 931

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
isthar
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 feb 2013, 11:28
Reputation: 0

code 931

#1

Bericht door isthar »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: extremeusenet
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: kaspersky
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: payserver toegevoegd
Geef een beschrijving van je probleem: code 931
connection time out
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: opnieuw geistalleerd
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: code 931

#2

Bericht door Ypsos »

isthar, denk toch dat het te maken heeft Kaspersky
socket closed 954 met kpn
isthar schreef:alles werkt weer naar behoren.
dank voor jullie hulp !!!!!!!!!!!!
Even wat meer gegevens nodig.
Download: Spotnet_Support_Toolkit_1.zip zie bericht #6
1.a) Start Spotnet Support Toolkit (hoeft niet geïnstalleerd te worden)
1.b) Klik op de knop: "Open systeem info in kladblok"
(nog niet op de andere knoppen drukken)
Systeem info.txt wordt automatisch geopend in kladblok (incl. servers.xml)

Afbeelding

1.c) Kopieer de inhoud uit "Systeem info.txt" en plak deze in je bericht
Laatst gewijzigd door Ypsos op 17 okt 2014, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Topicstarter
isthar
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 feb 2013, 11:28
Reputation: 0

Re: code 931

#3

Bericht door isthar »

OS: Windows 8.1 (v6.3.9600) | X64 | | Nederlands
WindowsDirectory: C:\Windows
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-4770 CPU @ 3.40GHz
Geïnstalleerd geheugen (RAM): 16 GB
Microft Net Framework 4 v4.5.51641
Anti-Virus/Firewall: Windows Defender - Uitgeschakeld
ieframe.dll v11.0.9600.17351
ieframe.dll gemaakt op: 15-10-2014 06:32 | gewijzigd: 26-09-2014 00:43
C:\Program Files (x86)\Spotnet\Spotnet.exe v1.8.1 | SABnzbd.exe v0.6.10
Addon:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="reader.extremeusenet.nl" Username="******" Password="******" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="reader.extremeusenet.nl" Username="******" Password="******" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="reader.extremeusenet.nl" Username="******" Password="******" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: code 931

#4

Bericht door Ypsos »

Start Spotnet Support Toolkit
Bovenaan in Spotnet Support Toolkit zie je het menu Bekijken/Bewerken, klik op Spotnet servers.xml
servers.xml wordt geopend in kladblok, verander Port="563" naar Port="443" SSl niet veranderen , blijft SSL="1"
Wijzigingen opslaan
Start Spotnet

Mocht poort 443 niet werken, open het servers.xml weer in kladblok
Verander Port="443" naar Port="119" en SSl veranderen naar SSL="0"
Wijzigingen opslaan
Start Spotnet
extremeusenet.nl schreef:Welke poort is de standaard poort?
U kunt hiervoor de poort 119 gebruiken of 80

Wat is de poort om via SSL te verbinden?
Dit is poort 563 en 443

extremeusenet.nl FAQ
PS.
isthar schreef:Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: kaspersky
Anti-Virus/Firewall: Windows Defender - Uitgeschakeld
klopt dit of is dat een fout in Spotnet Support Toolkit?

Topicstarter
isthar
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 feb 2013, 11:28
Reputation: 0

Re: code 931

#5

Bericht door isthar »

ik gebruik Kaspersky, staat er iets niet goed ?
alles doet het nu,ik snap ook niet waarom het nu wel gaat? maar blij dat tie het weer doet.
Misschien kwam het door het net pas aangeschafte payserver

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: code 931

#6

Bericht door Ypsos »

isthar, goed nieuws dus :goed:
Misschien was het DNS cache, niets meer aandoen...
isthar schreef:ik gebruik Kaspersky, staat er iets niet goed ?
Spotnet Support Toolkit geeft dit door: Anti-Virus/Firewall: Windows Defender - Uitgeschakeld
Jij gebruikt Kaspersky

even het e.e.a aangepast (nieuwe download)
Spotnet_Support_Toolkit_1.zip
Afbeelding
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer