Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

2 vragen opmerkingen

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
thepeppi
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2014, 21:54
Reputation: 0

2 vragen opmerkingen

#1

Bericht door thepeppi »

Hoge resolutie schermen (3840x2160)kunnen de lettertype van de posten niet vergroten op dit moment wordt het vergrootglas te zwaar op mijn neus om de letters te lezen
Je moet hier denken aan dit formaat
En dit is echt niet leuk om te lezen kan ik je vertellen

Mischien een tip om mee te nemen in een update als die er komt.

2e punt

Het geneuzel met "spotnet werkt niet meer en er wordt naar een oplossing gezocht" komt ook bij menigeen voor het web staat vol met deze klacht
Een oplossing zou zijn alles te deinstalleren met tools zoals spotnet verwijderen en de net framework removal tool
ook dit bied bij velen geen oplossing
Velen zeggen dat het ligt aan de net framework maar dit vind ik te kort door de bocht mischien dat de developpers daar ook eens naar kunnen kijken.

ik ben benieuwd of er al oplossingen zijn voor deze beide zaken
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: 2 vragen opmerkingen

#2

Bericht door Mickroz »

voor allebei niet, want wij zijn geen developer van spotnet.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: 2 vragen opmerkingen

#3

Bericht door Ypsos »

thepeppi schreef:Hoge resolutie schermen (3840x2160)kunnen de lettertype van de posten niet vergroten op dit moment wordt het vergrootglas te zwaar op mijn neus om de letters te lezen
Je moet hier denken aan dit formaat
En dit is echt niet leuk om te lezen kan ik je vertellen
Zoek functie al gebruikt?
Binnen 30 seconden vind je het antwoord op spot-net.nl/forums
>> http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=6699 <<
thepeppi schreef:2e punt
Het geneuzel met "spotnet werkt niet meer en er wordt naar een oplossing gezocht" komt ook bij menigeen voor het web staat vol met deze klacht
Meer hierover: Spotnet werkt niet meer (met dank aan Microsoft - Windows Update)
en nee het is niet alleen Spotnet die hier hinder van ondervindt, Google maar eens op: KB2977629+crash

Topicstarter
thepeppi
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2014, 21:54
Reputation: 0

Re: 2 vragen opmerkingen

#4

Bericht door thepeppi »

Jo Ypsos Jo Ypsos Jo Ypsos :thanku: :thanks: :thanku:

man wat was het irri en ik heb muh rot gezocht en nee niet die zoekwoorden combinatie ingegeven
Maar dat proggie werkt als een tierelier en om eerlijk te zijn ik had spotnet al opgegeven op mijn pc en het op een ander pc'tjuh gezet met een normaal beeldscherm

Voor zij die er niets van snappen zet je resolutie maar eens op 3600+ dan weet je gelijk wat je voor problemen tegen komt in alles dus

nogmaals thnx Ypsos
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer